0

Η Ναταλία Γερμανού τόσο με τον τέως σύζυγό της, Πέτρο Ίμβριο, όσο και με τον επί χρόνια σύντροφό της Θάνο Καλλίρη εξακολουθούν να διατηρούν άριστες φιλικές σχέσεις.

Πόσο εύκολο είναι να συμβεί κάτι τέτοιο; «Νομίζω πως είναι πολύ εύκολο, αρκεί να το θέλουν και τα δύο μέρη. Ανάλογα με το είδος της σχέσης, μπορεί να χρειαστεί να περάσει από μία εβδομάδα μέχρι και πέντε χρόνια για να συμβεί και το πιο σημαντικό είναι να μην υπάρχει ερωτικό απωθημένο». Τον περασμένο Οκτώβριο αποκάλυψε σε εβδομαδιαίο περιοδικό πως ο τραγουδιστής την είχε απατήσει κατά τη διάρκεια του γάμου τους. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση που το είπε μετά από τόσα χρόνια. «Και του Πέτρου του έκανε εντύπωση και μου είπε “Τι θες και τα λες όλα αυτά; Με δυσφημείς”. Γελούσε βέβαια, δεν θύμωσε. Προς Θεού, μη θεωρήσουμε πως ο Πέτρος Ίμβριος, επειδή έτυχε να αναφερθώ στο όνομά του, ήταν ο μόνος άντρας που με απάτησε. Δεν έχω παρακολουθήσει κανέναν ποτέ, δεν έχω πιάσει κανέναν ποτέ, αλλά έχω ένα μαγικό προσόν: Να τους δημιουργώ ένα φαύλο συναίσθημα εμπιστοσύνης και να μου τα λένε από μόνοι τους. Αυτό, όμως, δεν το πρόδωσα ποτέ, ούτε τους είπα να χωρίσουμε αμέσως μετά. Προσωπικά, ξεκινώ με δεδομένο ότι το 95% των αντρών είναι μη μονογαμικοί. Αυτό είναι κάτι που έμαθα από 17 ετών στο σχολείο, κάνοντας παρέα με αγόρια». Εκείνη έχει υπάρξει άπιστη σε σχέση; «Βέβαια, αλλά εκείνος δεν το κατάλαβε ποτέ. Βέβαια, η συγκεκριμένη σχέση είχε τελειώσει μέσα μου. Γενικά, δεν έχω υπάρξει και τέρας πίστης, για να κρίνω κάποιον που είναι άπιστος». Κατά καιρούς κυκλοφορούν δημοσιεύματα που τη θέλουν άλλοτε ζευγάρι με ιδιοκτήτη ναυτιλιακής εταιρείας και άλλοτε με γνωστό μοντέλο. Τι συμβαίνει τελικά με τη ζωή της; «Τίποτα από όλα αυτά. Αλλά ακόμα και να ήμουν ζευγάρι με κάποιον, δεν θα το έλεγα. Είμαι στην περίοδο που αποφάσισα να μην ξαναπώ κάτι που αφορά τα προσωπικά μου, παρά μόνο αν είμαι έτοιμη να μοιραστώ τη ζωή μου με έναν άνθρωπο ‒ και δεν εννοώ γάμους και αρραβώνες».

Όπως βέβαια ομολογεί, μέχρι σήμερα η συγκατοίκηση της αρέσει, αρκεί και ο άλλος να έχει κρατήσει το δικό του σπίτι. Δεν είναι από τις γυναίκες που θα ψάξουν κινητά, θα παρακολουθήσουν ή θα κάνουν σκηνές, αλλά το ίδιο απαιτεί και από τον άλλον. Επίσης, ξέρει να συγχωρεί. 
«Σε ένα σύντροφο το μόνο που δεν μπορώ να συγχωρήσω είναι το να μην μπορεί να διαχειριστεί τα προβλήματα που θα προκύψουν στη σχέση μας με διάλογο και κουβέντα. 

Συγχωρώ πράγματα και δίνω ευκαιρίες, αν ο άλλος είναι γάτος στο μπλα, μπλα. Θέλω να είναι μια αρσενική Ναταλία» παραδέχεται.

Το 2015, όπως λέει και η ίδια, ήταν μια περίεργη χρονιά για εκείνη. «Ήταν μια χρονιά που με ωρίμασε συναισθηματικά, λες και ήταν τρεις χρονιές μαζί. Πήρα ορισμένα μαθήματα ζωής που δεν ήταν τόσο ευχάριστα για μένα. Μέσα σε αυτή τη χρονιά ένιωσα απίστευτη τσατίλα με τον εαυτό μου, διότι τον μείωνα και του έδινα λιγότερα από αυτά που άξιζε. Το εύκολο είναι να λέμε πως φταίει κάποιος άλλος.

 Η αλήθεια, όμως, είναι πως εμείς οι ίδιοι αφήνουμε τους άλλους να μας πληγώσουν. Αυτό ήταν που με τσάτισε φέτος. Είπα στον εαυτό μου ”αφού είσαι λυκόσκυλο του βουνού, γιατί συμπεριφέρεσαι σαν ποδοπατημένο κανισάκι;“.

 Έτσι, αποφάσισα να συμπεριφέρομαι σαν λυκόσκυλο αγέλης». Από την άλλη, το 2016 ξεκίνησε για εκείνη με τις καλύτερες προδιαγραφές. «Είμαι σαν τη μαθήτρια που έχει καθαρίσει την τσάντα της και έχει αντικαταστήσει τα παλιά και μουντζουρωμένα τετράδια με καινούρια, πεντακάθαρα. Είμαι πιο συνειδητοποιημένη. 

Δεν θεωρώ πως το 2016 μπορεί από μόνο του να μου φέρει κάτι . Πρέπει να μου τα φέρω εγώ. Και σ’ το λέω αυτό, γιατί πιστεύω πως εμείς φέρνουμε στον εαυτό μας και τα καλά και τα στραβά. 

Αυτή η χρονιά θέλω να μου δώσει υγεία και τη δυνατότητα να φέρω στη ζωή μου μόνο ωραίες καταστάσεις».

Πηγή:peoplegreece.com

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top