0


Ο αγαπημένος «Ιάσωνας» του Ρετιρέ, κατά κόσμον Παύλος Ευαγγελόπουλος προχώρησε σε σημαντικές προσωπικές αποκαλύψεις στην τελευταία του συνέντευξη.

Συγκεκριμένα, ο γόης των 80’s, σχολίασε γιατί δεν παντρεύτηκε και δεν έκανε παιδιά. Συγκεκριμένα, εξήγησε πως οφείλεται τόσο στην τύχη όσο και σε προσωπική του επιλογή εξηγώντας: «Γενικώς πιστεύω ότι αν θες κάτι, τυχαίνει. Δεν τυχαίνει άμα δεν τον θες. Όλα αυτά είναι μια προοπτική που δεν υπήρχε ποτέ στο μυαλό μου, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είχα απορρίψει εντελώς κάποια άποψη. Δεν αισθάνθηκα την ανάγκη αλλά ούτε και κάποια γυναίκα μου ξύπνησε την ανάγκη να αποκτήσω παιδί».

Αναφορικά με το αν συνεχίζει να αισθάνεται το ίδιο, ο ηθοποιός εξήγησε πως να κάνει παιδί στην ηλικία του είναι λίγο δύσκολο. «Βέβαια, ποτέ μη λες ποτέ, αλλά όπως και να ‘χει, δεν είναι στις προτεραιότητές μου. Αν προκύψει, δεν θα είμαι αρνητικός. Απλά δεν είναι αυτό που θα ήθελα τόσο πολύ στη ζωή μου. Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι για όλα. Δεν είναι όλοι γεννημένοι για να γίνουν γονείς», σημείωσε στη συνέντευξή του στο περιοδικό Ciao.

Πηγή:peoplegreece.com

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top