0

Mιλά για το σεξ, τις γυναίκες και τις προσωπικές του αδυναμίες στον τομέα των σχέσεων...
Λάμπης Λιβιεράτος: «Πλέον προτιμώ τις πολύ μικρότερες γυναίκες»
Ανατρεπτικός και αποκαλυπτικός ο Λάμπης Λιβιεράτος στη νέα συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό ΕΓΩ, μιλά για το σεξ, τις γυναίκες και τις προσωπικές του αδυναμίες στον τομέα των σχέσεων.
Ο αγαπημένος τραγουδιστής που έκανε το δυναμικό του comebacκ στα μουσικά δρώμενα, μιλά για την αδυναμία του στις μικρότερες γυναίκες, ενώ αποκαλύπτει πως στο παρελθόν έκανε σχέσεις με πολύ μεγαλύτερές του.
Ξεκίνησες την καριέρα σου στην ηλικία των 22 χρόνων. Ήσουν έτοιμος να τη διαχειριστείς;
«Ωρίμασα πολύ πιο γρήγορα. Είχα και σεξουαλικές εμπειρίες από μικρός, από δεκατεσσάρων χρόνων. Όταν έχεις επαφή με γυναίκες από μικρός, ωριμάζεις. Πιστεύω ότι οι γυναίκες είναι πολύ πιο ώριμες και πολύ πιο εξελιγμένες από τους άντρες και θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που είχα την ευκαιρία να τις γνωρίσω από μικρός.

Οι περισσότερες ήταν μεγαλύτερές μου. Όταν ήμουν πιτσιρικάς, είχα την τάση να είμαι με γυναίκες μεγαλύτερες κατά δέκα χρόνια από μένα. Τώρα που μεγάλωσα, προτιμώ να είναι δέκα -μη σου πω και είκοσι- χρόνια μικρότερες».
Κρύβει ένα είδος παρανομίας να είσαι τόσο νέος και να έχεις σχέση με μεγαλύτερες;
«Το απαγορευμένο είναι λατρεμένο. Το λέω και στη σκηνή. Τα καλύτερα πράγματα γίνονται στα κρυφά και όχι στα φανερά».

Πηγή:toratora.gr

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top