0

 



– Γιωρίκα ο γιος μου είναι τόσο χαζός! Φαντάσου ότι του έδωσα ένα ευρώ για να αγοράσει 2 κασόνια με μπύρες και αυτός πήγε για να τις αγοράσει χωρίς να μου ζητήσει άλλα λεφτά! 

– Αυτό δεν είναι τίποτα, του λέει ο Γιωρίκας. Εγώ είπα στο γιο μου να πάει να δει αν έρχομαι και αυτός πήγε!

Συναντιούνται τα παιδιά του Κωστίκα και του Γιωρίκα και λέει ο γιος του Κωστίκα.

– Ο πατέρας μου είναι πολύ χαζός! Να σκεφτείς μου έδωσε ένα ευρώ να πάω να του πάρω 2 κασόνια μπύρες και δεν σκέφτηκε ότι είμαι μικρός και δεν θα μπορούσα να τις κουβαλήσω μόνος μου!

– Αυτό δεν είναι τίποτα, λέει ο γιος του Γιωρίκα.

– Εμένα ο πατέρας μου είπε να πάω να δω αν έρχεται λες και δεν μπορούσε να πάει να δει μόνος του!

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top