0



– Γιατί παιδί μου κλαις;
– Γιατί τα παιδιά στο σχολείο με φωνάζουν σαμπουάν!
– Έλα johnson, όχι πια δάκρυα!!!


Πόσες γυναίκες με περίοδο χρειάζονται για να αλλάξουν μια λάμπα;
Είκοσι.
Γιατί;
ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ!!!


Το αντίθετο του αβοκάντο είναι αβοξανασκέψουτο.

 
– Με συγχωρείτε, μπορείτε να μου πείτε τι ώρα είναι; 
– “Τι ώρα είναι”.
– Σας ευχαριστώ.
– Παρακαλώ.

 
Πάει μια βελόνα επίσκεψη στο σπίτι μιας άλλης.
– Πω πω φιλενάδα, της λέει, τι μεγάλο σπίτι που έχεις! Πώς το καθαρίζεις;
– Δεν το καθαρίζω εγώ, έχω μια φιλη-πινέζα!

 

Είναι δύο τρελοί σε ένα τρελοκομείο.
– Τι κάνεις έκει; ρωτάει ο ένας.
– Ψεκάζω για τους κροκόδειλους.
– Αφού δεν έχει κροκόδειλους!
– Ε, αφού ψεκάζω!


Είναι δύο τύποι στην έρημο.
– Έχω και καλά και κακά νέα. Με ποιά να αρχίσω;
– Με τα κακά.
– Πάλι άμμο θα φάμε σήμερα…
– Και ποιά είναι τα καλά νέα τότε;
– Έχει μπόλικη…

 

Να πληρώσουμε
– Φώναξε λίγο να πληρώσουμε.
– Ααααααααααααα!!!!

 
Γιατί οι μέλισσες πηγαίνουν στον πύργο της Πίζας;
Επειδή έχει γύρη.

 

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top