0



Πόσες γυναίκες με περίοδο χρειάζονται για να αλλάξουν μια λάμπα;
Είκοσι.
Γιατί;
ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ!!!



Γιατί κλαις;
– Γιατί παιδί μου κλαις;
– Γιατί τα παιδιά στο σχολείο με φωνάζουν σαμπουάν!
– Έλα johnson, όχι πια δάκρυα!!!



Αβοκάντο
Το αντίθετο του αβοκάντο είναι αβοξανασκέψουτο.



Χωρίς μέση
Πως λέγεται η γυναίκα που δεν έχει μέση;
Με-συχωρείς.



Τι ώρα είναι;
– Με συγχωρείτε, μπορείτε να μου πείτε τι ώρα είναι; 
– “Τι ώρα είναι”.
– Σας ευχαριστώ.
– Παρακαλώ.



Το ροζ παλούκι
Τι είναι ένα ροζ παλούκι στην έρημο;
Ένα ροζ παλούκι στην έρημο!
Τί είναι ένα μαύρο παλούκι στην έρημο;
Η σκιά του ροζ.



Η πινέζα
Πάει μια βελόνα επίσκεψη στο σπίτι μιας άλλης.
– Πω πω φιλενάδα, της λέει, τι μεγάλο σπίτι που έχεις! Πώς το καθαρίζεις;
– Δεν το καθαρίζω εγώ, έχω μια φιλη-πινέζα!



Οι δυο τρελοί
Είναι δύο τρελοί σε ένα τρελοκομείο.
– Τι κάνεις έκει; ρωτάει ο ένας.
– Ψεκάζω για τους κροκόδειλους.
– Αφού δεν έχει κροκόδειλους!
– Ε, αφού ψεκάζω!







Στην έρημο
Είναι δύο τύποι στην έρημο.
– Έχω και καλά και κακά νέα. Με ποιά να αρχίσω;
– Με τα κακά.
– Πάλι άμμο θα φάμε σήμερα…
– Και ποιά είναι τα καλά νέα τότε;
– Έχει μπόλικη…



Να πληρώσουμε
– Φώναξε λίγο να πληρώσουμε.
– Ααααααααααααα!!!!



Μπιριμπίρι
– Tι είναι πράσινο, μικρό και κάνει Μπίρι Μπίρι;
– Ένα πράσινο μικρό Μπίρι Μπίρι!





Η αγγελία
Συζητούν δύο φίλοι :
– Έχασα τον σκύλο μου.
– Βαλε μια αγγελία στην εφημερίδα.
– Ο σκύλος μου δεν διαβάζει εφημερίδα.



Οι μέλισσες
Γιατί οι μέλισσες πηγαίνουν στον πύργο της Πίζας;
Επειδή έχει γύρη.






Από το πουθενά
Πως λέγεται αυτός που κάθε φορά που βρίσκεσαι σε δύσκολη θέση, έρχεται από το πουθενά και σου πετά παγάκια λύνοντας κάθε πρόβλημά σου;
Ο Παγομηχανής Θεός.

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top