0



– Το αγαπημένο μου κοκτέιλ είναι με ρούμι ανανά και καρύδα.
– Πώς το λένε;
– Πίνα κολάντα. Εσένα;
– Εμένα η πίτα με γύρο.
– Και πώς το λένε;
– Πείνα ρημάδα!



Αν είμαστε ό,τι τρώμε, εγώ είμαι τα καλύτερά της χρόνια.



Πως γίνεται μια θυμωμένη γυναίκα να μαζεύει όλα της τα υπαρχοντα μέσα σε μία ώρα ενώ κάνει δύο μέρες  να φτιάξει βαλίτσα για διακοπές;



Από πού μπορώ να πάρω αναλυτικό λογαριασμό για να μάθω τι αμαρτίες πληρώνω; 



Στα καλά καθούμενα άρχισε ο από πίσω να κορνάρει, τρόμαξα, μου γλίστρησε η μάσκαρα και μουτζουρώθηκα. 
Ανεύθυνοι οδηγοί…



Αν είδατε μια μπογιά να περνάει, η δικιά μου είναι. 



Είμαι φοβερός στο κρεβάτι!
Μπορώ να κοιμάμαι όλη μέρα.



– Τι έφαγες;
– Ένα ψητόπουλο κοτό και μια πατατιά τηγάνες.
– Και πόσο ήπιες; 

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top