0





Ανοίγεις το ψυγείο να βρεις κάτι να φας, αλλά δε βρίσκεις τίποτα. 
Tο κλείνεις, ψάχνεις κάπου αλλού και μετά ξανανοίγεις το ψυγείο, λες και στο ενδιάμεσο έχει γεννήσει κάτι φαγώσιμο…

– Που χάθηκες;
– Εκει που δεν έψαξες.
δευτερα

Τα μεγάφωνα των laptop δεν είναι ποτέ πολύ δυνατά για μουσική, αλλά είναι πάντα πάρα πολύ δυνατά για παρακολούθηση τσoντας…

Που θα με πεις εμένα ανώμαλo και ότι σε παρακολουθώ με τα κυάλια. 

Πήγαινε πρώτα να αγοράσεις αφρόλουτρο που σου έχει τελειώσει εδώ και δύο μέρες και μετά μιλάς…

Η τελευταία γυναίκα που μου μίλησε αισθησιακά, ήταν αυτή του GPS…





Δεν είναι οτι έχω καιρό να γκομενίσω, απλά η άλλη μου έγραψε χθες σε μήνυμα ”babe” και εγώ κατάλαβα ”μπάμπη”…

Έχω πατήσει τόσες φορές «αναβολή αφύπνισης» στο ξυπνητήρι του κινητού μου που στο τέλος θα εμφανίσει μήνυμα που θα λέει «άστο φιλαράκι, κοιμήσου!».

Μου λέει o άλλoς οτι γουστάρει παιχνίδια στο κρεβάτι, φέρνω και εγώ την μονόπολη και με διώχνει.
Άμα λέω εγώ πως είναι τρελοί όλοι τους…


Γιατί λένε πως το σεξ είναι σαν το ποδήλατο; 
Εγώ πάντως πετάλι με τα χέρια δεν έκανα ποτέ.
Αυτό που όλη μέρα δεν σκέφτομαι τίποτα και με το που πέφτω για ύπνο σκέφτομαι τα πάντα πρέπει να σταματήσει…

Με έκοψαν στο δίπλωμα οδήγησης γιατί με ρώτησαν “τι κάνεις πριν στρίψεις;” και εγώ τους είπα “βγάζω φιλτράκι”. 


Έσείς οι χορτοφάγοι να ξέρετε πως κάθε φορά, που αντί για κοψίδια τρώτε μανιτάρια, αφήνετε άστεγο ένα στρουμφάκι. 


Απορώ γιατί λέγονται “παιδικές χαρές” όταν 8 στα 10 παιδάκια κλαίνε! 


Είμαι στο ταξί και μπαίνει μέσα μια ασκημούλα.
– Ψυχικό;
– Δεν κάνω μάνα μου.
Αν αγαπάς κάποιον, άσ’ τον να φύγει.
Αν δεν γυρίσει, πάρε σκύλο.
Αυτοί γυρνάνε πάντα!
– Μπαμπά απο εδώ το νέο μου κορίτσι. Είναι αστρολόγος.
– Ποιά είναι αυτή πάλι;
– Η Λίτσα, πατέρα…





– Μάνα θα φέρω κοπέλα το βράδυ.
– Εντάξει, μόνο μην την φουσκώνεις και την ξεφουσκώνεις συνέχεια γιατί θέλουμε να κοιμηθούμε.

 Δεν έχει σημασία αν είσαι Ιάπωνας ή Κορεάτης. Για μένα θα είσαι πάντα Κινέζος.


 Είμαι στο ταξί και μπαίνει μέσα μια ασκημούλα.
– Ψυχικό;
– Δεν κάνω μάνα μου.

Αν αγαπάς κάποιον, άσ’ τον να φύγει.
Αν δεν γυρίσει, πάρε σκύλο.
Αυτοί γυρνάνε πάντα!

– Μπαμπά απο εδώ το νέο μου κορίτσι. Είναι αστρολόγος.
– Ποιά είναι αυτή πάλι;
– Η Λίτσα, πατέρα…


– Τάκη νομίζω ότι με απατάς! 
– Γιατί το λες αυτό αγάπη μου;
– Τι γιατί ρε Τάκη! Έχεις κραγιόν στο πουλί σου! 

– Γιατί; Ούτε κραγιόν δεν μπορούμε να βάλουμε στο πουλί μας…


Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top