0




Ο ηθοποιός Τομ Χίντλεστον εμφανίστηκε τις τελευταίες εβδομάδες σαν ο πιθανότερος νέος Τζέιμς Μποντ και το όνομά του «έπαιξε» δυνατά στην κούρσα της διαδοχής, μετά τον Ντάνιελ Κρεγκ που υπήρξε, ομολογουμένως, ο καλύτερος στον ρόλο του βρετανού πράκτορα.

Ο Χίντλεστον εμφανίστηκε στο Wizard World Comic Con και απάντησε στην ερώτηση ενός φαν του, σύμφωνα με την βρετανική εφημερίδα metro.



«Λυπάμαι που θα σας απαγοητεύσω, όλους. Δεν νομίζω ότι θα ανακοινωθεί το όνομά μου» είπε ο Χίντλεστον. Και συνέχισε:
«Αλλά σας είμαι ευγνώμων για τον ενθουσιασμό σας. Δεν έχω να σας πω κάτι περισσότερο από όσα έχω ήδη πει, αλλά ξέρετε... Η ευχή σας είναι ό,τι καλύτερο, όπως και η δική μου ειλικρίνεια».
Σύμφωνα με την βρετανική εφημερίδα τα λόγια του Χίντλεστον ήταν θολά και πιθανόν προετοιμάζει το έδαφος για τους οπαδούς του που θα ακούσουν το δυσάρεστο νέο.
Το όνομα του Χίντλεστον συνδέθηκε με τον Τζέημς Μποντ όταν άρχισε να παίζει στην σειρά The Night Manager, στην οποία υποδύεται έναν παρόμοιο ρόλο βρετανού πράκτορα.
Τα άλλα ονόματα που βρίσκονται ακόμη στην κούρσα είναι των Idris Elba, Damien Lewis, ενώ ακόμη και ο Jamie Bell που είχε υποδυθεί τον Μπίλι Ελλιοτ έπαιζε για τον ρόλο.



Το σαββατοκύριακο, το νέο όνομα που προστέθηκε στον κατάλογο των διαδόχων είναι αυτό του ηθοποιού Aidan Turner.


Η ανακοίνωση του νέου Τζέημς Μποντ αναμένεται αυτή την εβδομάδα, σύμφωνα με την βρετανική εφημερίδα.




Πηγή:  iefimerida.gr 

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top