0

01 . Τόσοι πολλοί άντρες , μα τόσοι λίγοι σπόνσορες . 
02 . Αν δεν έχουν σοκολάτα στον Παράδεισο , τότε δεν πάω . 
03 . Τόσα χρόνια τα έχω κάνει όλα , τα έχω δει όλα , τα έχω ακούσει όλα ... μα δεν τα θυμάμαι όλα . 
04 . Πριγκίπισσα με κακή συναισθηματική εμπειρία , με πρίγκιπα , ψάχνει βάτραχο . 
05 . Καφές , σοκολάτα , άντρες ... Κάποια πράγματα στη ζωή είναι καλύτερα πλούσια . 
06 . Μην μου συμπεριφέρεσαι διαφορετικά , απ ότι σε μια βασίλισσα . 
07 . Αν θέλεις πρωινό στο κρεβάτι , κοιμήσου στην κουζίνα . 
08 . Έχω ξεμείνει από οιστρογόνα και έχω όπλο . 
09 . Οι άντρες έχουν συναισθήματα . Όπως ... αλλά ποια νοιάζεται ; 
10. Μισώ τους πάντες και είσαι ο επόμενος . 
11. Ήμουν σχιζοφρενής , αλλά όλες είμαστε ΟΚ τώρα . 
12. Είμαι ένα από τα κακά πράγματα που συμβαίνουν στους καλούς ανθρώπους . 
13. Πως να σε νοσταλγήσω , αν δεν φύγεις μακριά ; 
14. Εάν είμαστε ότι τρώμε , τότε είμαι γρήγορη , φθηνή και εύκολη . 
15. Μην με νευριάζεις . Απομακρύνομαι γρήγορα από τα μέρη που κρύβω τα πτώματα !

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top