0


Στη λίστα εκείνων που έχουν μαγνητοσκοπήσει τις ερωτικές τους επιδόσεις ανήκει γνωστός Έλληνας τραγουδιστής, όπως παραδέχεται σε συνέντευξή του!

«Ναι, έχω κάνει sex tape! Δεν θεωρώ ότι είναι καθόλου περίεργο για έναν άνδρα να βιντεοσκοπήσει για προσωπικούς του λόγους κάποια ερωτική του περίπτυξη. Οι εννιά στους δέκα φίλοι μου το έχουν κάνει», είπε, πριν από περίπου ένα χρόνο, ο Ηλίας Βρεττός και επανέρχεται στο θέμα.

Σε τωρινή συνέντευξή του στο περιοδικό «Ok!», ο τραγουδιστής εξομολογείται ότι έχει δει το «καυτό» υλικό και προσθέτει: «αν δεν έχεις πρόβλημα ούτε εσύ αλλά ούτε η σύντροφός σου να γυρίσετε μία ερωτική σκηνή, είναι δυνατόν να έχεις πρόβλημα να το δεις μετά; Θα μου φαινόταν πολύ δήθεν αν μου έλεγε κάποιος ότι έχει κάνει sex tape, ότι ντρεπόταν να το δει μετά».

Παράλληλα, ο Ηλίας δεν διστάζει να αποκαλύψει το πιο περίεργο μέρος στο οποίο έχει κάνει σεξ. «Πριν από πολλά χρόνια, είχα κάνει κάτι μέσα στο ΚΤΕΛ. Ταξιδεύαμε μέσα στη νύχτα, δεν είχε πολύ κόσμο και έγινε. Αλλά ήμουν πολύ μικρός τότε, ήταν μια εφηβική σεξουαλική εμπειρία που θυμάμαι», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Πηγή:star.gr

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top