0



Ένας τρελογιατρός γνωρίζει μια γκόμενα.Κάποια στιγμή η γκόμενα του ζητάει να έρθει μαζί του στο τρελοκομείο για να δει πως είναι.Την παίρνει λοιπόν μαζί του ο τρελογιατρός κι αρχίζει να την ξεναγεί στους θαλάμους του τρελοκομείου.Κάποια στιγμή λοιπόν η γκόμενα τον ρωτάει:
Αυτός ο τύπος εκεί στην άκρη από που είναι;>και ο γιατρός της απαντάει:
Από την Θεσσαλονίκη γλυκιά μου,μετά από λίγο, καθώς ο γιατρός την ξεναγεί,η γκόμενα ξαναρωτάει:
Αυτός ο τύπος εκεί πιο πέρα από που είναι;
και ο γιατρός απαντάει
Από Θεσσαλονίκη γλυκιά μου.
Μετά από λίγο η γκόμενα τον ξαναρωτάει για κάποιον άλλο και ο γιατρός της δίνει και πάλι την ίδια απάντηση
Από Θεσσαλονίκη είναι κι αυτός γλυκιά μου.
Γυρίζει λοιπόν η γκόμενα και του λέει
Καλά ρε παιδί μου,τι έγινε και τρελάθηκαν όλοι στην Θεσσαλονίκη;και ο γιατρός της απαντάει:
Πήρε το πρωτάθλημα ο ΠΑΟΚ γλυκιά μου κι αυτό συμβαίνει σπάνια.

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top