0


Πήγε ο Πόμπος να εξομολογηθεί: 
- Πάτερ μου, αμάρτησα. 
- Τι έκανες, παιδί μου; 
- Έκανα σχέση με μία κοπέλα. Πήγα να την δω σπίτι της, και η μάνα της έλειπε για ψώνια, ο κύρης της ήταν στην δουλειά και η αδερφή της ήταν στα καταστήματα. Είμασταν μόνοι μας. Και έξω έβρεχε πολύ... Ε, και το κάναμε... 
- Τι λες ρε; Μια βδομάδα νηστεία, και να μην το ξανακάνεις. 
Την άλλη βδομάδα ξαναπάει ο Πόμπος. 
- Πάτερ μου, αμάρτησα. 
- Τι έκαμες πάλι, ρε; 
- Ε, πήγα να δώ την κοπέλα στο σπίτι της, και έλειπε. Και η μάνα της έλειπε για ψώνια, ο κύρης της ήταν στην δουλειά. Είμασταν μόνοι μας με την αδερφή της. Και έξω έβρεχε πολύ... Ε, και το κάναμε... 
- Τι έκανες λέει; Κωλόπαιδο. Δύο βδομάδες νηστεία, βρε! Και να μην το ξανακάνεις. 
Μετά από τις δύο βδομάδες ξαναπάει ο Πόμπος. 
- Πάτερ μου, αμάρτησα. 
- Τι έκαμες πάλι, ρε; 
- Ε, πήγα να δώ την κοπέλα στο σπίτι της, και έλειπε. Και η αδερφή της έλειπε και ο κύρης της ήταν στην δουλειά. Είμασταν μόνοι μας με την μάνα της. Και έξω έβρεχε πολύ... Ε, και το κάναμε... 
- Τι έκανες λέει; Δεν ντρέπεσαι καθόλου; Ένα μήνα νηστεία, βρε! Και να μην το ξανακάνεις!!!! 
Σε ένα μήνα ξαναπάει ο Πόμπος. 
- Πάτερ μου, αμάρτησα. 
- Τι έκαμες πάλι, σκύλου γέννα; 
- Ε, πήγα να δώ την κοπέλα στο σπίτι της, και έλειπε. Και η μάνα της έλειπε για ψώνια, και η αδερφή της έλειπε. Είμασταν μόνοι μας με τον κύρη της. Και έξω έβρεχε πολύ... Ε, και το κάναμε... 
- Ρε κωλόπαιδο! Αρχίδι! Δεν μου έρχονται λέξεις να σε περιγράψω!!! Φύγε να μην σε βλέπω!!! 
- Μα που να πάω, παπά μου; Είμαστε και μόνοι μας... Και έξω βρέχει πολύ...

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top