0

Ο Πέτρος Πολυχρονίδης το βράδυ της Τετάρτης βρέθηκε στην επίσημη αθηναϊκή πρεμιέρα της ταινίας «Star Wars» στον κινηματογράφο «Αθήναιον».

O παρουσιαστής του «Τροχού της Τύχης» μεταξύ άλλων μίλησε και για το πως αντιμετωπίζουν τα δύο παιδιά του την δημοσιότητα που έχει αποκτήσει ο ίδιος τα τελευταία χρόνια: «Ο γιος μου και η κόρη μου με έβλεπαν στην τηλεόραση, στα αθλητικά! Δεν τους κάνει μεγάλη εντύπωση, τους κάνει εντύπωση όμως που οι φίλοι τους τούς μιλάνε για αυτό. Αλλά παίρνουν πάντα την ίδια απάντηση: “Ο μπαμπάς μου είναι!”», είπε χαρακτηριστικά.

Στη συνέχεια ο Πέτρος Πολυχρονίδης αποκάλυψε και τι του έχει απαγορεύσει να κάνει η κόρη του: «Η κόρη μου ζηλεύει που φιλάω άλλα κοριτσάκια! Μου το έχει απαγορεύσει! Μου λέει “δεν μπορείς να τις φιλάς όλες!”».

Πηγή:peoplegreece.com

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top