0


Η Έβελυν Καζαντζόγλου, αποκαλύπτει στο κυπριακό περιοδικό Omikron πως παρά τη σέξι και όμορφη εικόνα της δεν ήταν πάντα ρόδινα τα πράγματα στη ζωή της. Μπορεί σήμερα να διανύει μια επιτυχημένη πορεία στο μόντελινγκ και στην τηλεόραση, (στην Κύπρο παρουσιάζει τα αντρικά καλλιστεία), στο μακρινό 1998 και στο Γυμνάσιο οι συμμαθητές της την πείραζαν για την εξωτερική της εμφάνιση, τα αδύνατα πόδια της, τη λευκή επιδερμίδα και για το κόκκινο φυσικό μαλλί της.

Μια εικόνα που απέχει παρασάγγας με τη σημερινή ξανθιά καλλονή. «Δεν ήμουν ένα όμορφο παιδάκι. Αυτό έκανε τα άλλα παιδιά να είναι σκληρά.... Δεν είχα φίλους στο σχολείο γι’ αυτό μου ήταν πιο εύκολο να στραφώ σε ένα άθλημα όπως η ιππασία που έκανα χρόνια. Άργησα να κάνω φίλους. Στα 15 περίπου, όταν ψήλωσα και απέκτησα σώμα γυναίκας απέκτησα και φίλους. Μέχρι τότε ήμουν το πιο κοντό παιδί του σχολείου, το πιο αδύνατο.... Θυμάμαι να μου βάζουν τσίχλες στα μαλλιά, να μου γράφουν με blanco στις μπλούζες μου, να με κοροϊδεύουν». 






Πηγή:protothema.gr

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top