0


Η Jennifer Lawrence αποκάλυψε πώς «προετοιμάστηκε» ψυχολογικά για να γυρίσει την πρώτη της σκηνή σεξ με τον συμπρωταγωνιστή της, Chris Pratt, στην καινούργια της ταινία επιστημονικής φαντασίας με τίτλο «Passengers».

Όπως δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξη η ηθοποιός, αισθανόταν ιδιαίτερη νευρικότητα την ημέρα των γυρισμάτων, τόσο εξαιτίας της απειρίας της σε τέτοιου είδους σκηνές όσο και για το γεγονός ότι ο Pratt είναι παντρεμένος και αισθανόταν ενοχές που θα ερωτοτροπούσε μαζί του on camera, παρόλο που γνώριζε ότι το επέβαλε η δουλειά της.

«Όλα έγιναν όπως έπρεπε. Κανείς δεν έκανε κάτι λάθος. Απλώς πρόκειται για μία αλλόκοτη εμπειρία», είπε η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός στο Hollywood Reporter.

H Lawrence προσπάθησε να χαλαρώσει πριν από το γύρισμα της επίμαχης σκηνής καταναλώνοντας μερικά ποτά.

«Το αλκοόλ μου προκάλεσε περισσότερο άγχος. Όταν πήγα σπίτι σκεφτόμουν, "τι πήγα κι έκανα;". Ήταν η πρώτη φορά που φίλησα έναν παντρεμένο άντρα και η ενοχή μου είχε προκαλέσει ένα σφίξιμο στο στομάχι», είπε η πρωταγωνίστρια της γνωστής σειράς ταινιών Hunger Games.

Όπως μάλιστα πρόσθεσε, πήρε τηλέφωνο τη μητέρα της προκειμένου να την καθησυχάσει ότι δεν έκανε κάτι κακό. «Ήμουν πολύ ευάλωτη. Νομίζω ότι δεν έχω ξανανιώσει τόσο ευάλωτη στη ζωή μου», συμπλήρωσε. 

Πηγή:newpost.gr

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top