0

«Συνειδητά έχω κάνει λάθος επιλογές συντρόφων, που γνώριζα ότι δεν θα με οδηγούσαν πουθενά»

Τόνια Σωτηροπούλου έδωσε στο περιοδικό Hello! μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη και μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στα λάθη που έκανε στην προσωπική της ζωή, ερχόμενη στην Ελλάδα πριν από δύο χρόνια, το κόστος που πλήρωσε ως «James Bond girl» και την ψυχανάλυση.



Διαβάστε ένα απόσπασμα από τη συνέντευξη που έδωσε στον δημοσιογράφο Άρη Καβατζίκη. 

Προσωπικά είχα θυμώσει μαζί σου, γιατί επιστρέφοντας στην Ελλάδα, εξαργύρωσες λάθος κατά τη γνώμη μου, τη δημοσιότητα που σου προσέφερε η συμμετοχή σου στη ταινία «James Bond». 

«Καταλαβαίνω τι εννοείς και έτσι αισθάνομαι και εγώ. Έχεις απόλυτο δίκιο. Η βάση μου ήταν στο Λονδίνο, ερχόμουν- έβγαινα τότε με τον Δημήτρη Αλεξάνδρου-  έδινα συνεντεύξεις, έφευγα και δεν ήξερα τι γινόταν μετά και πώς διαστρεβλώνονταν τα λεγόμενά μου. Αν και ήταν λάθος, έγινε σε πολύ καλή χρονική στιγμή σε σχέση με την πορεία που έχω να διανύσω, καθώς συνέβη νωρίς. Για αυτό και αρκετά γρήγορα είπα "Stop, δε μ’ αρέσει, δεν θα το ξανακούσω, τέλος". Βρισκόμουν σε σύγχυση».




Στην προσωπική σου ζωή έκανες λάθη;

«Βεβαίως. Συνειδητά έχω κάνει λάθος επιλογές συντρόφων, που γνώριζα ότι δεν θα με οδηγούσαν πουθενά. Μπορεί να νιώθεις την ανάγκη να ερωτευτείς και να χτίσεις ένα τείχος απέναντι σε εσένα και τη συνειδητότητα που έχεις απέναντι στα πράγματα, λέγοντας ότι "Ο καιρός θα περάσει και όλα θα πάνε καλά". Εγώ το έπαθα αυτό όταν ερχόμουν συχνά στην Ελλάδα. Ήρθα εδώ και αποτρελάθηκα. Δεν ήταν χάσιμο χρόνου, γιατί πάντα μάθαινες πράγματα. Πιθανότατα, οι άνθρωποι που θεωρώ σήμερα λάθος επιλογές, να αισθάνονται το ίδιο για εμένα. Δεν είναι μονόπλευρο, πάντα ξέρεις τι συμβαίνει, ακόμη κι αν δεν το ομολογείς, ούτε στον ίδιο σου τον εαυτό».

Ψυχανάλυση έχεις κάνει; 

«Εννοείται. Στα 17 μου, το καλοκαίρι που τελείωσα το σχολείο, γιατί θεωρούσα πως είχα κατάθλιψη. Αν και η ψυχανάλυση δεν με ξεκλείδωσε τόσο όσο ο νευρογλωσσικός προγραμματισμός. Έμαθα να κατανοώ, να βάζω στόχους και να διώχνω τους φόβους μου».



Πηγή:protothema.gr

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top