0



Ως τον πιο σέξι άντρα εν ζωή για το 2015 ανακήρυξε το περιοδικό People τον Βρετανό πρώην ποδοσφαιριστή David Beckham.

Διάσημος εντός κι εκτός των γηπέδων, ο Βρετανός Beckham που είναι παντρεμένος με την Victoria Beckham, πρώην μέλος του γυναικείου ποπ συγκροτήματος Spice Girls, με την οποία έχουν αποκτήσει 4 παιδιά.

Το περιοδικό του απένειμε τον τίτλο κατά την 30η επέτειο από την κυκλοφορία του.

Ο Beckham έχει εμφανιστεί σε διαφημίσεις για τις εταιρείες Pepsi και Adidas, ενώ διαφήμιζε και τα εσώρουχα του Giorgio Armani.

Ο Beckham εμφανίστηκε χθες βράδυ στην εκπομπή του Τζίμι Κίμμελ και μίλησε για την βράβευση του από το περιοδικό λέγοντας ότι «είναι μια τεράστια τιμή, και είμαι στην πολύ ευχάριστη θέση που θα το αποδεχτώ», παρά το γεγονός ότι εξεπλάγην για την βράβευσή του.

«Ποτέ δεν αισθάνομαι ότι είμαι ένα ελκυστικό, σέξι άτομο. Θέλω να πω μου αρέσει να φοράω ωραία ρούχα και ωραία κοστούμια και να με βλέπω και να αισθάνομαι καλά, αλλά εγώ ποτέ δεν θεωρώ τον εαυτό μου σέξι».

Το «Sexiest Man Alive», είναι ένα βραβείο που δίνεται από το περιοδικό κάθε χρόνο, από το 1985, και ο πρώτος που το έλαβε ήταν ο ηθοποιός Mel Gibson. Μεταξύ των νικητών είναι ο Χάρισον Φορντ, ο Κρις Χέμσγουορθ, ο Τομ Κρουζ, ο Μπράντλεϊ Κούπερ, ο Ματ Ντέιμον και ο Μπεν Άφλεκ.

Πηγή:newpost.gr

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top