0


Σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «Αγορά», η παρουσιάστρια δήλωσε:

Για μένα η Ελένη είναι η απόλυτη Ελληνίδα σταρ και η καλύτερη παρουσιάστρια στην ελληνική τηλεόραση. Η πιο σημαντική συμβουλή που μου έχει δώσει είναι να είμαι ο εαυτός μου, τόσο στην εκπομπή όσο και στις συνεντεύξεις μου. Μου έχει δώσει όμως κι άλλες συμβουλές, πιο προσωπικές, που τις κρατάω για μένα…

Σε άλλο σημείο αναφέρθηκε στον χρόνο που χρειάζεται για να ετοιμαστεί:

Είναι γεγονός πως θέλω τον χρόνο μου και την ηρεμία μου για να ετοιμαστώ στο καμαρίνι κι αυτό είναι κάτι πολύ σημαντικό για έναν παρουσιαστή. Θέλω περίπου μια ωρίτσα για ετοιμαστώ πριν την εκπομπή, μην φανταστείς δηλαδή τίποτα τρελό. Πλέον οι συνεργάτες μου με ξέρουν τόσο καλά μετά από τόσα χρόνια που η προετοιμασία είναι πιο εύκολη. Σε τελική ανάλυση, είμαι 30 χρονών, δεν χρειάζομαι κανένα ΄΄χτίσιμο΄΄ στο μακιγιάζ (γέλια). Δεν έχω να κρύψω ατέλειες για να πρέπει να πέφτουν με τις ώρες από πάνω μου.

Κάνει στερήσεις στο φαγητό; «Το βάρος μου είναι φυσιολογικό, είμαι 1.71 και ζυγίζω 57 κιλά. Απλά έχω χάσει πάρα πολλά κιλά τα τελευταία χρόνια με πολλή γυμναστική και προσεκτική διατροφή. Τρώω και τα γλυκά μου και τα τηγανητά μου και τις μακαρονάδες μου. Δεν μου αρέσουν οι στερήσεις», δήλωσε. 

Όσον αφορά τον χαρακτήρα της,  η Κατερίνα δηλώνει πολύ έντονη  κι εκδηλωτική προσωπικότητα. Αυτό πως μεταφράζεται στην πράξη; «Είμαι έντονη προσωπικότητα κι έντονος χαρακτήρας κι αυτό φαίνεται και στην τηλεόραση. Αν νευριάσω, φτάνω στα άκρα. Αν χαρώ, θα χαρώ πολύ. Επίσης, αν νευριάσω, θα νευριάσω πολύ… Τα συναισθήματα μου δεν μπορώ να τα κρύψω κι αυτό είναι ένα κομμάτι της αυθεντικότητας μου αν θέλεις. Αυτό που είμαι στη ζωή μου το ίδιο είμαι και στο ''γυαλί''».  Κλαίει εύκολα; «Το κλάμα το έχω στο τσεπάκι μου! Έχω κλάψει για πολλούς λόγους, από στεναχώρια, από χαρά, από εκτόνωση… Δεν θεωρώ το κλάμα κακό ή ντροπή».

Πηγή:newpost.gr

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top