0


Τι λέει και τι εννοεί η γυναίκα :

Ναι = όχι.

Όχι = Ναι.

Έχω πονοκέφαλο = Ούτε καν να το διανοηθείς.


Λυπάμαι = Θα με θυμηθείς.

Χρειάζομαι = Θέλω.

Αποφάσισε εσύ = Η σωστή απόφαση είναι η δικιά μου.

Κάνε ότι καταλαβαίνεις = Αυτό θα μου το πληρώσεις.

Πρέπει να μιλήσουμε = Ετοιμάσου να ακούσεις παράπονα.

Φυσικά κάν το άμα το θέλεις = Μην το τολμήσεις να το κάνεις!

Δεν τσατίστηκα = Φυσικά και τσατίστηκα!

Είσαι και πολύ άνδρας = Μήπως είναι καιρός να ρίξεις κανένα ξύρισμα;

Σήμερα είσαι πολύ ευγενικός μαζί μου = κάποια πουστιά έχεις κάνει.

Σβήσε το φως = ΄Έχω κυτταρίτιδα.

Η κουζίνα δεν με βολεύει καθόλου = Θέλω καινούργιο σπίτι.

Με αγαπάς; = Θέλω να σε ρωτήσω για κάτι ακριβό.

Πόσο πολύ μ αγαπάς; = Έκανα κάτι που μάλλον δε θα σου αρέσει.

Όχι τίποτα! Ειλικρινά! = Απλά, είσαι πολύ μ@λάκας, βρε παιδάκι μου.






Τι λέει και τι εννοεί ο άντρας.

Έχω πονοκέφαλο = Έχω πονοκέφαλο.

Είμαι κουρασμένος = είμαι κουρασμένος.

Νυστάζω = νυστάζω.

Θες να πάμε σινεμά; = θέλω να βρεθώ τελικά στο κρεβάτι μαζί σου.

Πάμε για φαγητό; = θέλω να βρεθώ τελικά στο κρεβάτι μαζί σου.

 Είπα κάτι λάθος; = Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μου πρήζεις τα @ρχίδια.

Βαριέμαι = θες να πάμε στο κρεβάτι;

Σ αγαπώ = Ναι, αλλά τώρα θα πάμε στο κρεβάτι.

Και εγώ σ αγαπώ = ακόμα δεν είσαι στο κρεβάτι;

Μου αρέσει αυτό το φόρεμα = ότι και να φόραγες το ίδιο μου κάνει, αγόρασέ το να τελειώνουμε!

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top