0




Αυτή: (βήχει) 
Εγώ: Χριστουλης! 
Αυτή: (βήχει πιο πολύ) 
Εγώ: Χριστουλης, ο νονός, η θεία μου η χορεύτρια! 
Αυτή: (συνεχίζει να βήχει πνίγεται) 
Εγώ: Καλά, εντάξει, τον βγάζω



-Που έχετε τους δονητές??... 

-Απέναντι στον τοίχο.... 
-Θέλω αυτόν τον κόκκινο!!!!!!!! 

-Κυρία μου αυτός είναι πυροσβεστήρας...



Ρε Γιώργο, έχω ένα σοβαρό πρόβλημα με τη γυναίκα μου... 
- Τι πρόβλημα, ρε Μήτσο; 
- Κάθε μέρα μου ζητάει ένα σωρό λεφτά... Τη Δευτέρα 100 ευρώ, την Τρίτη 200 ευρώ, την Τετάρτη 250 ευρώ... 
- Ώπα σιγά! Και τι τα κάνει τόσα λεφτά, ρε Μήτσο; 
- Ξέρω και γω... Μήπως της τα δίνω;



-Γιατρε, δεν βλεπω καλα. 
-Το κατάλαβα κύριε, εδω ειναι κρεοπωλείο.


Αστυνομικός πλησιάζει μεθυσμένο οδηγό: 
- Καλησπερα, εχετε πιει; 
- Οχι, σ' εσας παραγγέλνουμε;


Ο σύζυγος αράζει στη βεράντα μαζί με τη γυναίκα του πίνοντας μπύρα. Αφού έχει πιει αρκετές, σπάει την ησυχία λέγοντας: 
- Σ'αγαπώ. Τον κοιτάει η γυναίκα του: 


Ρωτάει μια κοπέλα την ξανθιά αδερφή τις,Ο μπαμπάς είναι σπίτι? 
και τις απαντάει η ξανθιά hellooo!! ο μπαμπάς είναι άνθρωπος!!!

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top