0


Όταν βαριέμαι ακολουθώ κάποιον που μοιράζει φυλλάδια,τα μαζεύω από πίσω του και μόλις τελειώσει πάω και του λέω “φίλε σου πέσαν αυτά”…

Έτρεχα στο πάρκο και μου λέει η άλλη:
-Σε πειράζει να τρέξω μαζί σου;
-Γιατί της λέω,έκλεψες και συ απ το περίπτερο;

Μη μιλάτε λίγο,τρώω παξιμάδι και δεν ακούω καλά.

Της ανοίγω την πόρτα, μου λέει: “τι ιππότης”, της λέω “Τζεντάι” και γέλαγα μόνος μου. Μετά απορώ γιατί δεν πηδάω.

-Γιατρέ με πονάει το γόνατό μου.
– Να το κατουρήσεις και να του βάλεις σκόρδο στουμπισμένο.
-Γιαγιά, βγες από τη γραμμή..

-Τα καλύτερα μου χρόνια μου΄φαγε ο μαλάκας .
-Μα 3 μήνες τα ‘χατε .
-Αστοδιάλο κι εσύ

Λέει η δασκάλα στον πατέρα του Μάκη.
– Έχω να σας πω ένα καλό και ένα κακό νέο για τον γιο σας.
– Πείτε μου το κακό πρώτα.
– Τον γιο σας στο σχολείο τον φωνάζουν Μαίρη.
– Και το καλό;
– Βγήκε Μις Μάρτιος.

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top