0




 Πηγαίνει ένας άντρας στο γιατρό και του λέει :

– Γιατρέ μου δεν μπορώ να ευχαριστηθώ το σέξ επειδή τελειώνω πολύ γρήγορα…

– Πάρτε αυτό το πιστόλι και κάθε φορά που θα βλέπετε πως φτάνετε στο τέλος, θα ρίχνετε μια πιστολιά και από τον κρότο θα φοβάστε και θα κρατιέστε.

– Εντάξει γιατρέ αφού το λέτε, θα το δοκιμάσω.


Την επόμενη ημέρα ο άντρας ξαναπάει στο γιατρό και του λέει :


– Γιατρέ μου, χάλια η θεραπεία σας…

– Γιατί κυριέ μου;

– Λοιπόν, χθες έκανα το 69 με τη δικιά μου και πάνω  που κόντευα να τελιώσω, ρίχνω μια πιστολιά…

– Και τι έγινε;

– Καταστροφή! Πρώτον, η γκόμενα μου τον δάγκωσε για τα καλά από την τρομάρα της και δεύτερον, πετάχτηκε ένας από τη ντουλάπα με τα χέρια ψηλά…


Τι έπαθε ο κακομοίρης...ας πάμε στα δικά μας  


Μπέρμιγχαμ Σίτι - Μπάρνσλεϊ  Χ

Κόλτσεστερ Γιουνάιτεντ- Κρόουλι Τάουν  Χ

Γκλάντμπαχ-Ίντερ Χ

Ατλέτικο Μαδρίτης-Μπάγερν Χ



Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top