0



Γιατί οι παντρεμένοι είναι πιο χοντροί από τους ανύπαντρους;

Οι ανύπαντροι το βράδυ βλέπουν τι έχει στο ψυγείο και πηγαίνουν στο κρεβάτι.


Oι παντρεμένοι το βράδυ βλέπουν τι έχει στο κρεβάτι και πηγαίνουν στο ψυγείο.


 

– Για ποιό λόγο κατηγορούμενε, έσπασες με μια πέτρα το κεφάλι της  γυναίκας σου;

– Κύριε πρόεδρε, δεν ήταν πέτρα, το ψωμί που μου έφτιαξε ήταν!


Θέλω μια γυναίκα να με θέλει για αυτό που είμαι…

– Και τι είσαι;

– Παντρεμένος.


– Πήγα χθες τη γυναίκα μου σε αγώνα πυγμαχίας και από την  τρομάρα της δεν μιλάει πλέον!

– Πω πω!Και τώρα τι σκέφτεσαι να κάνεις ;

– Θα πάω και τη πεθερά μου! 


 

– Μαμά, ο μπαμπάς είναι πάλι μεθυσμένος!

– Πώς το κατάλαβες παιδί αυτό μου;

– Γιατί είναι στο μπάνιο και ξυρίζει τον καθρέφτη!


 


Βλέπει ένας άντρας τηλεόραση και αρχίζει να φωνάζει :

– Όχι! Μην πας βλάκα, μην το κάνεις!!!

– Τι βλέπεις εκεί αγάπη μου; τον ρωτάει η γυναίκα του.

– Έβαλα το DVD του γάμου μας…



Όταν ένας άντρας λέει «θα το φτιάξω» εμπιστέψου τον.

Δεν είναι ανάγκη να του το θυμίζεις κάθε βδομάδα…


 


Οι ληστές ζητούν ή τα λεφτά ή τη ζωή σου.

Οι γυναίκες και τα δύο.


– Φωνάζει η γυναίκα σου όταν κάνει έρωτα;

– Αν φωνάζει λέει! Αφού να φανταστείς από την καφετέρια την ακούω! 


Η γυναίκα μου ζήτησε να αντιστρέψουμε τους ρόλους στο κρεβάτι…Οπότε ήταν η δική μου σειρά να έχω πονοκέφαλο… 



– Μωρό μου πάμε στο τσίρκο;

– Αγάπη μου δεν ακόμα είμαι έτοιμος να γνωρίσω τους δικούς σου…

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top