0


Συζητάνε δύο φίλοι:
- Εμένα οι γυναίκες με λένε και φραπέ.

- Γιατί;

- Επειδή τις κρατάω ξύπνιες όλη την νύχτα!



Η αστυνομία ψάχνει ένα άτομο όμορφο, έξυπνο, σέξι & θηρίο στο κρεβάτι.

Μην φοβάσαι, εσύ δεν κινδυνεύεις. Εγώ που να κρυφτώ;



- Άντρα μου, 4 ώρες έχεις που κοιτάς το πιστοποιητικό του γάμου μας. Τι γυρεύεις;

- Ημερομηνία λήξης!


Γιατί στράβωσε ο πύργος της Πίζας??

Επειδή όλοι πήγαιναν στο πύργο του Αϊφελ!


Λένε ότι η γη θα καταστραφεί από την αδιαφορία των ανθρώπων...

Αλλά εμένα τι με νοιάζει;;...

-

 Τι είπε ο ελέφαντας όταν είδε πρώτη φορά τον Ταρζάν;

- Καλά ρε, πώς τρως με αυτό το πραγματάκι;!!!


Είναι σε ένα σαλόνι σπιτιού μια γυναίκα και ο γείτονας της. Σε μια στιγμή γυρνάει και λέει η γυναίκα στον γείτονα:
- Σε μια ώρα έρχεται ο άντρας μου!!!

- Εεε, και; Δεν κάνουμε τίποτα το κακό.
- Γι' αυτό στο λέω...



Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top