0




Η συσκευασία φακές 500gr έχει μέσα 2874 φακές... Αύριο θα σας πω για τη ζάχαρη...




Μια σε μια καφετέρια θέλει να πάει στην τουαλέτα. Μόλις περνάει ο σερβιτόρος σκύβει και τον ρωτάει στο αυτί: -Που είναι η τουαλέτα; -Από την άλλη.. απαντά αυτός. Τότε εκείνη σκύβει στο άλλο αυτί και ξαναρωτάει: -Που είναι η τουαλέτα;



Γιατί οι άνδρες είναι σαν τα δελφίνια;
-Γιατί λένε ότι είναι έξυπνοι, αλλά δεν έχουν καταφέρει να το αποδείξουν ακόμα.

Συζητάνε δύο αρνιά και λέει το ένα στο άλλο:
"Πιστεύεις στη ζωή μετά το Πάσχα;"

- Πώς λέγεται το τάνγκα της χοντρής;
- Τίνγκα!




-Ξύπνα, αγόρι μου. Είναι ώρα να πας σχολείο
-Ωχ... Δε θέλω να πάω.
-Πες μου δυο λόγους γιατί δε θέλεις να πας
-Τα παιδιά με κοροϊδεύουν και οι δάσκαλοι με μισούν. Να γιατί!
-Αυτός δεν είναι λόγος να μη θες να πας σχολείο. Έλα, σήκω να ετοιμαστείς
-Πες μου δυο λόγους γιατί πρέπει να πάω στο σχολείο
-Λοιπόν... Ένας λόγος: Είσαι 52 ετών. Κι ένας δεύτερος; Είσαι ο Διευθυντής!


Ζητιάνος πλησιάζει μία καλοντυμένη κυρία που κάνει τα ψώνια της στο Κολωνάκι και της λέει:
- "Δεν έχω φάει τίποτα εδώ και τέσσερις ημέρες"
Και εκείνη του απαντάει:
- "Χριστέ μου, μακάρι να είχα τη δύναμη να το κάνω και εγώ"




Δυο παιδια στο δρόμο για το σχολείο, βλέπουν μια ταμπέλα που λέει:
"ΣΙΓΑ ΣΧΟΛΕΙΟ"
Τότε το ένα γυρίζει στο άλλο και του λέει:
- Καλά μιλάμε οι μεγάλοι είναι τελείως χαζοί! Τι φαντάζονται; Ότι ερχομάστε τρέχοντας;

Περνάει κάποιος έξω από ένα τρελοκομείο, κρατώντας ένα τσουβάλι στον ώμο του.
- "Τι κουβαλάς εκεί;", τον ρωτάει ένας τρόφιμος μέσα από τα κάγκελα.
- "Κοπριά, για να τη βάλω στις φράουλες μου", αποκρίνεται ο περαστικός.
- "Κοίτα να δεις αδικία! ", λέει αγανακτισμένος ο άλλος. "Εγώ τις τρώω με ζάχαρη κι όμως εμένα θεωρούν τρελό!"

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top