0





Είναι ένα σπερματοζωάριο, που μόλις έχει δημιουργηθεί. Καθώς δεν γνωρίζει τι είναι και τι κάνει, βρίσκει μια ομάδα πιο παλιών σπερματοζωαρίων και τρέχει προς το μέρος τους…
– Ρε παιδιά, τα ρωτάει. Τι είμαστε εμείς;;;;
– Εμείς, είμαστε σπερματοζωάρια!
– Και γιατί υπάρχουμε; Τι κάνουμε σε αυτή τη ζωή; Ποιος ο σκοπός μας;
– Άκου να δεις: θα κάθεσαι εδώ και θα περιμένεις. Μόλις νιώσεις ότι εκτοξεύεσαι και ταξιδεύεις με ταχύτητα σε έναν υγρό και σκοτεινό χώρο, θα αρχίζεις να φωνάζεις «είμαι σπερματοζωάριο, είμαι σπερματοζωάριο», θα σε ακούσει το ωάριο, θα σου φωνάξει κι αυτό, και θα πας προς το μέρος του. Μόλις το φτάσεις, μπαίνεις μέσα. Αυτό είναι!
Το ακούει αυτό το σπερματοζωάριο, οπότε κάθεται και περιμένει… περιμένει… περιμένει…
Κάποια στιγμή επιτέλους, αισθάνεται την μεγάλη εκτόξευση! Αντιλαμβάνεται ότι βρίσκεται σε έναν υγρό και σκοτεινό χώρο, και με όλη την δύναμη της ψυχής του, αρχίζει να φωνάζει
ΕΙΜΑΙ ΣΠΕΡΜΑΤΟΖΩΑΡΙΟ!!!
ΕΙΜΑΙ ΣΠΕΡΜΑΤΟΖΩΑΡΙΟ!!!
ΕΙΜΑΙ ΣΠΕΡΜΑΤΟΖΩΑΡΙΟ!!!
.
.
– Σκάσεεεεεε … ακούγεται μια φωνή, κι εγώ είμαι τερηδόνα αλλά δεν το κάνω θέμα.

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top