0



Μια συνέντευξη εφ' όλης της ύλης έδωσε η Αποστολία Ζώη στον ΑΡΤ 90,6 FM λίγες ώρες πριν ενσαρκώσει την Άντζελα Δημητρίου στο “Your Face Sound Familiar”.

Η τραγουδίστρια εξομολογήθηκε στον Λάζο Μαντικό πολλά. Μερικά από τα πιο σημαντικά σημεία ήταν τα παρακάτω:


«Δεν είμαι καθόλου έτοιμη που θα ενσαρκώσω την Άντζελα Δημητρίου. Είναι πολύ δύσκολη η Άντζελα»

«Όταν ραγίζει το γυαλί δεν ξανά κολλάει. Μπορεί άλλοι να το ξανά δοκιμάζουν. Εγώ έχω «καεί»!»

«Μου έδωσε εμπειρία το πρόβλημα αυτό που αντιμετωπίσαμε στην έναρξη του “Your Face Sounds Familiar”».




«Λυτρώνομαι με την αλήθεια. Προτιμώ να με πληγώσεις και να μου πεις την αλήθεια, παρά να μου πεις ψέματα»

«Για εμένα η ζωή είναι απλές καθημερινές στιγμές!»

«Κάποιοι τότε για να κάνουν την δουλειά τους ενδεχομένως μου λέγανε ψέματα η έκρυβαν την μισή αλήθεια (...) Όλο αυτό το πράγμα άρχισε να μου χαλάει την αθωότητα μου. Αποφάσισα ότι για ένα χρόνο θα δουλέψω να κάνω μια καβάτζα οικονομική και θα σταματήσω»

«Η δουλειά αυτή με σκλήρυνε, αλλά ξανά βρήκα την μαλθακότητα μου (...) εντοπίζω τους ανθρώπους που ίσως να μην είναι αυτό που δείχνουνε»

«Ο κόσμος έχει μια πάρα πολύ ζεστή αγκαλιά για εμένα παρόλο που εγώ τους «πρόδωσα»! Αν έμενα όμως θα ήταν διπλή προδοσία. Θα άρχιζα να γίνομαι ψεύτικη και αυτό δεν το αντέχω στη ζωή μου»

«Με απορρυπαντικό πιάτων και σφουγγάρι έτριβαν τρία άτομα για να φύγει η μαυρίλα από το video clip «Δεν βάζω εγώ μυαλό»

«Μέχρι και ότι δεν ξέρω να διαβάζω είχαν πει σε δημοσίευμα (...) εμένα με ενόχλησε πάρα πολύ αυτό γιατί μόχθησα για να πάρω το πτυχίο μου»

«Λατρεύω το φαγητό! Έχω ταξιδέψει 3 ώρες ταξίδι από Μιλάνο για να πάω να φάω σε ένα πολύ γνωστό εστιατόριο στην Φλωρεντία»

 «Είχα προτάσεις κάθε χρόνο από τότε που σταμάτησα. Αυτό μου έδινε μια σιγουριά ότι είμαι υπολογίσιμη ακόμα»

«Είμαι πολύ πιο ώριμη τώρα. Αυτή η παύση με βοήθησε πάρα πολύ! Αυτή τη στιγμή είμαι στην καλύτερη μου φάση μέσα μου. Έχω ηρεμήσει ξέρω τι θέλω να κάνω»

«Θα έκανα εύκολα αισθητική επέμβαση αν δεν μου άρεσε κάτι πάνω μου. Φοβάμαι πάρα πολύ ότι αφορά το πρόσωπο. Αν και φοβάμαι μποτοξ κλπ»

«Είμαι πολύ υπέρ γενικότερα στο να νιώθει ο άλλος καλά με τον εαυτό του. Μου αρέσει έτσι όπως είμαι αυτή τη στιγμή!»

«Η οικογένεια μου είναι η αρχή μου και το τέλος μου. Το λιμάνι μου!»

«Το «Μου έλειψες» προοριζόταν για τον Σταμάτη Γονίδη. Ηχογραφήθηκε τελευταία στιγμή!»

Πηγή:newpost.gr

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top