0



Γυναίκα: καλέ πόσα κομμάτια έφαγες από το παστίτσιο;; 
Άντρας:τι ήταν χωρισμένο σε κομμάτια;;;



Το φύλο σας γράψτε στην αίτηση. 
- Τι φύλλο? 
- Κανταϊφι. Το φύλο σας Κύριε Δεν έχετε φύλο? 
- Έχω τον Αργύρη... 
- Ρε φίλε το φι με ύψιλον όχι με γιώτα! Το γιώτα είναι άλλο 
- TOYOTA ρε είναι αυτοκίνητο. 
- Αϊ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ!!!



Με παίρνει η άλλη και μου λέει 
"τουτι τουρουμ του" και της λέω κι εγώ 
"ταραμ τουτουρουμ ταραραμ" 
και με απολύσανε ρε φίλε... 
πυο να καταλάβω οτι ήθελε 2 τσαι στο δωμάτιο 2...


Κυρία μου γιατί πήρατε αυτό το σαμπουάν ? 
-Γιατί θρέφει και αναζωογονεί τη τρίχα 
Εσείς κύριε γιατί πήρατε αυτό το σαμπουάν 
-Γιατί γράφει σαμπουάν πάνω.



Γυναικα : Τι έχει η τηλεόραση αγάπη μου ? 
Εγώ : Σκόνη.... 

και έτσι ξεκίνησε το μακελειό ...!!!



ΠΑΛΙΑ ΗΜΟΥΝ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ/Η ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΕΠΕΡΝΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥΣ ΜΑΡΚΑΔΟΡΟΥΣ 
ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ/Η ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΠΗΡΑΝ ΤΟ IPHONE 6S



Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top