0


"Δεν είναι ροζ, ρε, σομόν είναι." 
Και κάπως έτσι καταλάβαμε ότι ο Νίκος μπορεί και να τον παίρνει...

Στο σπίτι σου ανέβηκα έκπληξη να σου κάνω 
και βρήκα εσένανε μαζί με πέντε από πάνω 
Δεν τά'χασα, δεν κόλωσα, δεν είπα ούτε λέξη 
τα ρούχα ευθύς τα έβγαλα κι οι πέντε γίναν έξι.... 
Γκουσγκούνης

-Τακη κολλησε ο γκοτζιλα και δεν ανοιγει τις σελιδες 
-Πατα alt+ctrl+delete και οπου τον βρεις σκοτωσε τον εχει καταστρεψει το μισο Μανχαταν


Είναι ένας πελαργός και κουβαλάει ένα παππού ογδόντα χρονών.
Κάποια στιγμή γυρνάει ο παππούς και λέει στον πελαργό:

΄΄Έλα παραδέξου επιτέλους πως χαθήκαμε…΄΄


Είναι σε ένα πάρκο ένα ζευγαράκι που ερωτοτροπεί.
Κάποια στιγμή η κοπέλα  λέει στο αγόρι της :
΄΄Μωρό μου;΄΄

΄΄Τι είναι αγάπη μου;΄΄ της λέει εκείνος.
΄΄Μπορείς να βγάλεις τα γυαλιά σου επειδή γρατζουνάς τα μπουτάκια μου;΄΄
΄΄Ότι θες αγάπη μου!΄΄ της λέει το αγόρι.
Περνούν πέντε λεπτά και η κοπέλα του λέει :
΄΄Αγάπη μου μήπως θα μπορούσες να ξαναφορέσεις τα γυαλιά σου επειδή γλύφεις το γρασίδι;΄΄

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top