0



 Πω πώ τι άσχημο κορίτσι… 
– Η κόρη μου είναι!

– Ωχ συγγνώμη! Δεν ήξερα πως είστε ο πατέρας της! 
– Η μητέρα της είμαι!


– Αλέξη θέλω να χωρίσουμε! 
– Γιατί βρε μωρό μου; 
– Γιατί με βρίζεις συνέχεια! 
– Εγώ μωρή πουτ@να;


– Τώρα που μείναμε ολομόναχοι, μπορώ να σε ρωτήσω κάτι; 
– Φυσικά! 
– Πού πήγαν όλοι οι άλλοι;



– Εσύ τι δουλειά κάνεις; 
– Είμαι εμπορικός ακόλουθος. 
– Τι κάνεις δηλαδή; Δεν το έχω ξανακούσει αυτό το επάγγελμα.

– Είναι πολύ απλό. Ακολουθώ τη γυναίκα μου που πηγαίνει συνέχεια για ψώνια  στα εμπορικά κέντρα.


– Άσε ρε Νίκο, με πήρε τηλέφωνο η γυναίκα μου και μου είπε ότι θέλει να χωρίσουμε γιατί δεν αντέχει άλλο την τσιγκουνιά μου και έπειτα μου το έκλεισε κατάμουτρα!

– Και εσύ τι έκανες για αυτό;
– Της έκανα αναπάντητη να με πάρει πίσω και να της εξηγήσω!


– Πόσο έχεις το τοστ; 
– Δύο ευρώ. 
– Και τι βάζεις μέσα; 
– Ότι θέλεις εσύ! 

– Ωραία, βάλε μου δύο σουβλάκια, μια πατάτες και μια μπύρα! 

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top