0


Ο λόγος για την καυτή Κάρμεν Ηλέκτρα, η οποία φιλοξενήθηκε στην εκπομπή της Κλόε Καρντάσιαν και αποκάλυψε πως της αρέσει πολύ να βλέπει πορνό. Κι όταν λέμε πολύ... εννοούμε πάρα πολύ!

Διαβάστε τι είπε:

"Παρακολουθώ πολύ πορνό. Μάλλον πρόκειται για εθισμό. Λατρεύω να παρακολουθώ πορνό. Μου αρέσει να βλέπω S&M. Μου αρέσει το hardcore. Κάποιες φορές με πιάνει και η καμαριέρα να βλέπω πορνό. Μου αρέσει το spanking, έχω και ένα ραβδί που το χρησιμοποιώ ή το χρησιμοποιούν πάνω μου. Μου το έχουν κάνει δώρο"!

Δείτε μερικές από τις πιο καυτές πόζες της 43χρονης Κάρμεν...


















Πηγή:sportdog.gr












ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

Ελληνίδα τηλεπερσόνα: Το έκανα 8 φορές σε μία μέρα!

Τελευταία Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top