0

Με αφορμή τον θεατρικό ρόλο της Charity που θα ενσαρκώσει η Σμαράγδα Καρύδη παραχωρεί συνέντευξη στο περιοδικό Hello και την Τζοβάννα Βλαχάβα και μιλάει και για τη σχέση της με τον Θοδωρή Αθερίδη, αποκαλύπτει ότι εξαιτίας του νιώθει ολοκληρωμένη κι εξηγεί για ποιο λόγο μέχρι τώρα απέφευγε να μιλάει  για την προσωπική της ζωή.
Θαυμάζει τον Θοδωρή και τον θεωρεί καλή επιρροή για εκείνη:
«Ο Θοδωρής είναι καλή επιρροή για μένα. Μου έχει λιάνει τις γωνίες, μου έχει μάθει πολλά πράγματα και πάνω στη δουλειά μου και μέσα απο τη ζωή μας. Κοντά του έχω γίνει υπομονετική και άνετη στο να ανοίγομαι στους άλλους, λιγότερο αντιδραστική και αρνητική».
Για την καθημερινότητα τους και το πόσο έχει προσπαθήσει να αλλάξει ο ένας τον άλλον, αλλά και τη δημοσιότητα, η Σμαράγδα εξηγεί:
«Όλα αυτά υπάρχουν στην καθημερινότητα, ο λόγος όμως που δεν ήθελα να μιλάω ανοιχτά για το σύντροφο μου, ήταν για να μην αναλύω σε συνεντεύξεις μου τις δικές μας μικρές «κακές» συνήθειες. Αν το κάνω είναι σαν να ανοίγω την πόρτα του σπιτιού μας σε όλους, και μετά θα χαθεί το μέτρο».


Για το αν αισθάνεται πιο ολοκληρωμένη στη σχέση της παρά αν είχε ένα παιδί η ηθοποιός απαντά:
«Κατά τη γνώμη μου ο κάθε άνθρωπος ολοκληρώνεται μέσα απ΄ό,τι τον κάνει ευτυχισμένο. Για τη μητρότητα δεν είμαι η κατάλληλη να απαντήσω, γιατί δεν μου γεννήθηκε ποτέ έντονα η επιθυμία να γίνω μητέρα. Η σχέση μου και οι φίλοι μου βρίσκονται στο επίκεντρο της ζωής μου και με κάνουν να νιώθω πλήρης.  Νιώθω ολοκληρωμένη, γιατί έχω στη ζωή μου τον άνθρωπο που αγαπάω, κάνω τη δουλειά που μ΄ευχαριστεί κι έχω σημαντικούς φίλους κοντά μου. Με δυο λόγια έχω τη ζωή που θέλω».

Πηγή:toratora.gr

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top