Στους δρόμους της Λισσαβόνας ο Ντέιβιντ Μπέκαμ συνειδητοποιεί ότι όλοι αντιγράφουν το στιλ του και ντύνονται όπως εκείνος. Πιο σέξι παρά ποτέ, ο "ευπώλητος" πρώην ποδοσφαιριστής λανσάρει τη συλλογή Modern Essentials της εταιρίας Hennes and Mauritz.
Είναι η δεύτερη φορά που ο Μπέκαμ συνεργάζεται με το σκηνοθέτη Φρέντρικ Μποντ,χρησιμοποιώντας το θέμα της τελευταίας τους διαφήμισης, όπου ο κωμικός Κέβιν Χαρτ είχε ντυθεί ακριβώς σαν τον Ντέιβιντ. Σ' αυτό το νέο σποτ, ο Ντέιβιντ βγαίνοντας από το ξενοδοχείο του στη Λισσαβόνα συνειδητοποιεί ότι όλοι γύρω του φοράνε τα ίδια ρούχα μ' εκείνον, ακόμα και τα παιδιά που κάνουν σκέιτ, ένα μωρό, μια γιαγιά και όλοι οι άνδρες στην πόλη. Τον κοπιάρουν ακόμα και όταν βγαίνει από τα ρούχα του... Το σποτ θα συνοδεύεται από μια έντυπη καμπάνια, τη φωτογράφιση της οποίας έκανε ο Μάριο Σορέντι.
Στη συλλογή που επέλεξε ο γκουρού του στιλ για χιλιάδες άνδρες-και ο πρώτος Άγγλος ποδοσφαιριστής που κατέκτησε πρωτάθλημα σε τέσσερις διαφορετικές χώρες-υιοθετείται μια νέα ενδυματολογική ματιά, εστιάζοντας στο κλασικό κοστούμι με μια μοντέρνα πινελιά για πιο κομψή εμφάνιση, αλλά και ανάμειξη με αθλητικά κομμάτια.
Ένα ναυτικό μπλε μπουφάν με φερμουάρ συνδυασμένο με ένα κομψό παντελόνι και ένα T-shirt στο ίδιο χρώμα είναι η τέλεια επιλογή για το γραφείο ή για ένα χαλαρό σαββατοκύριακο. Το ανοιχτό μπεζ κοστούμι από ελαστικό βαμβάκι αποτελεί το ιδανικό μεταβατικό κομμάτι για φέτος την άνοιξη, ενώ η καθαρή γραμμή ενός βαμβακερού και λινού κοστουμιού σε ναυτικό μπλε χρώμα συνδυάζεται τέλεια και ανανεώνεται όταν φοριέται με ένα ριγέ t-shirt. Το ημίπαλτο εκσυγχρονίζεται σε νάιλον, ενώ το καθημερινό παντελόνι αποκτά νέα επισημότητα με ένα ύφασμα από μίγμα μαλλιού.
Η συλλογή θα κυκλοφορήσει σε δύο φάσεις, η πρώτη στις 18 Φεβρουαρίου και η δεύτερη στις 10 Μαρτίου 2016, και θα είναι διαθέσιμη online.
Πηγή:newpost.gr
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.