0



«Ανέβα στο τρακτέρι μου, αγρότη μου γλυκέ» θα τραγουδήσει η Μάιρα Ψιλοπούλου, η τραγουδίστρια – σεξοβόμβα και συμπαραστάτης στον αγώνα των αγροτών!

Κατά το άσμα «Ανέβα στο τραπέζι μου κούκλα μου γλυκιά», η Μάιρα έχει βάλει πείσμα να… ανεβάζει το ηθικό των αγροτών, στα μπλόκα!

Πιο συγκεκριμένα, η ίδια έχει δηλώσει: «Τέρμα τα παράπονα, τέρμα οι καημοί» και κάπως έτσι η δαιμόνια Ψιλοπούλου βρήκε τρόπο να διαφημίσει το νέο της single της με τίτλο «Μη λες πολλά»!

Η «ζουμερή» τραγουδίστρια δήλωσε στην Espresso: «Συμφωνώ με τις ακραίες κινητοποιήσεις των αγροτών, όπως και όλων των άλλων κλάδων που θίγονται από τα απάνθρωπα μέτρα λιτότητας που σκοπεύουν να επιβάλλουν για ακόμη μία φορά οι κυβερνώντες» και συμπλήρωσε η sexy Μάιρα: «Πρέπει να ξεσηκωθούν όλοι οι Έλληνες. Οφείλουμε όλοι να αντιδράσουμε σε αυτό που συμβαίνει. Πλέον δουλεύουμε για να πληρώνουμε φόρους και λογαριασμούς. Δεν γίνεται να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση», ενώ δεν ξεχνάει να σημειώσει: «Έχει περάσει από το μυαλό μου η ιδέα να το κάνω, ειλικρινά. Σκέφτομαι να πάω να τραγουδήσω στα μπλόκα για συμπαράσταση στους αγρότες».

Εκτός όμως από τους αγρότες, η Μάιρα βρίσκεται και στο πλευρό των ταξιτζήδων: «Τυχαίνει να νοικιάζω ταξί σε οδηγούς και ξέρω ότι αυτοί οι άνθρωποι δεν βγαίνουν οικονομικά. Βρίσκονται όλη τη μέρα στο τιμόνι και επιστρέφουν σπίτι τους έχοντας βγάλει μεροκάματο 10 ευρώ».




ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ














































Πηγή:newpost.gr


















Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top