0


Αχώριστοι είναι ο Γιώργος Σαμπάνης και η Άννα Πρέβελιτς, ένα από τα πιο ταιριαστά και ερωτευμένα ζευγάρια της showbiz.
 Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο τραγουδοποιός, αποκάλυψε ότι αισθάνεται κοντά, στην ιδέα να δημιουργήσει τη δική του οικογένεια με την σύντροφό του.

Βρίσκεται πλέον πιο κοντά στην ιδέα «οικογένεια- γάμος»; «Αυτό θα το πω πρώτη φορά, νομίζω πως είμαι. Ναι! Γενικά είμαι ένας άνθρωπος απρόβλεπτος, που στο μυαλό του υπάρχουν μόνο μουσικές. Αλλά εμένα μου αρέσει και ο γάμος και τα παιδιά. Και αυτό θα γίνει παράλληλα με τη μουσική μου πορεία. Αυτό που θέλω να σου πω είναι ότι μπορεί να γίνει ακόμα και σύντομα! Δεν αποκλείω το σενάριο να κάνω άμεσα οικογένεια!», δήλωσε ο Γιώργος Σαμπάνης στο Down Town Κύπρου.







Πηγή:protothema.gr

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top