0

Η ηθοποιός εξέφρασε την επιθυμία της να γίνει μητέρα και αποκάλυψε πώς φαντάζεται τον γάμο της

Καλεσμένη στην εκπομπή της Τζένης Μπαλατσινού «Jenny Jenny», ήταν η ηθοποιός Αθηνά Οικονομάκου. H ηθοποιός στη συνέντευξή της, αποκάλυψε ότι επιθυμεί να γίνει μητέρα, ενώ αποκάλυψε πώς φαντάζεται τον γάμο της. «Μωρό θέλω να κάνω, δεν είναι εκεί η αντίρρηση μου. Στο θέμα του γάμου όμως, η διαδικασία του άγχους πού θα κάτσει ποιος και να ευχαριστηθούν οι συγγενείς, δεν το αντέχω. Αυτό δεν μου αρέσει. Μου φαίνεται πολύ μικροαστικό. Μου αρέσει σαν μυστήριο ο γάμος. Θα ήθελα να είναι χύμα ο γάμος μου!», είπε η Αθηνά Οικονομάκου.

Για τη σχέση της με τον Φίλιππο Μιχαλόπουλο, είπε: «Είναι πολύ αρσενικό. Είναι ωραίος άντρας. Μπορείς να βασιστείς πάνω του. Στη σχέση μας παίρνω τον ρόλο που πρέπει».



Πηγή:protothema.gr

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top