0



Σε ένα διάλειμμα από τα γυρίσματα της καθημερινής σειράς του Αντ1, η Πατρίτσια Μίλικ Περιστέρη παραχώρησε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης και, μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στον σύντροφό της, Γιώργο Παπακώστα και στο πώς κατάλαβε ότι πρώην σύντροφός της την απατούσε.

Διαβάστε μέρος της συνέντευξής της στο περιοδικό ΟΚ! και τον Γιάννη Πουλόπουλο:

-Σου λείπει ο Γιώργος όσο καιρό είσαι στην Κύπρο;

Εννοείται μου λείπει, αλλά τώρα πια το έχω συνηθίσει. Όταν είμαι στην Κύπρο, είμαι πολύ προσηλωμένη στη δουλειά μου-κάνω δέκα με δώδεκα ώρες γύρισμα-, οπότε δεν έχω και πολλά περιθώρια να σκεφτώ οτιδήποτε άλλο. Ευτυχώς το τελευταίο διάστημα είχαμε κάποια διαλείμματα κι έτσι είχα την ευκαιρία να έρθω στην Αθήνα να τον δω.

-Ζηλεύεις τώρα που είστε χιλιόμετρα μακριά;

Υπάρχει γυναίκα που να είναι ερωτευμένη και να μη ζηλεύει; Ασχέτως αν το δείχνουν ή όχι, πιστεύω ότι όλες οι γυναίκες ζηλεύουν. Ξέρω πολλές κοπέλες που μπορεί στο αγόρι τους να μη λένε τίποτα, όταν είναι με τις φίλες τους, αγωνιούν και αναρωτιούνται: “Που είναι τώρα; Τι να κάνει;”. Εγώ είμαι από τις γυναίκες που ό,τι με ενοχλεί, θα το πω, γιατί θέλω τα προβλήματα να λύνονται πριν γίνουν μεγάλα. Αν ο σύντροφός μου μου δώσει δικαίωμα, θα κάνω σκηνή ζηλοτυπίας, αλλά ποιος είναι αυτός που δε θα κάνει; Ο Γιώργος δε μου έχει δώσει δικαίωμα να τον ζηλέψω. Εξάλλου, αυτή η σχέση χτίστηκε πάνω στην απόσταση και προσαρμόστηκε σε αυτό το δεδομένο.

-Έχεις παρακολουθήσει ποτέ σύντροφό σου;

Όταν ξεκινάω μια σχέση, έχω πάντα τις καλύτερες προθέσεις. Δεν είμαι καχύποπτη, ούτε βλέπω φαντάσματα. Δεν έχει χρειαστεί μέχρι τώρα να ψάξω τα πράγματα του συντρόφου μου, αλλά συνήθως τα ενοχοποιητικά στοιχεία έπεφταν μπροστά στα μάτια μου. Μου έχει τύχει να ανοίξω τον υπολογιστή μου, στον οποίο είχε μπει προηγουμένως ο σύντροφός μου, και πληκτρολογώντας τη σελίδα του facebook να μπω στο προφίλ του. Εκεί λοιπόν έτυχε να δω κάποια μηνύματα που έδειχναν ότι υπήρχει άλλο πρόσωπο.

-Το παραδέχτηκε;

Κανένας άντρας δεν παραδέχεται ότι σε απατάει. Είναι ικανοί να σε βγάλουν τρελή και να σου πουν ότι τα φαντάστηκες όλα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση βέβαια, και ύστερα από πίεση, αναγκάστηκε να παραδεχτεί την αλήθεια.

-Θα μπορούσες να συγχωρήσεις μια απιστία;

Όχι. Δεν δέχομαι ότι μπορεί να γίνει ένα στιγμιαίο λάθος. Αυτό το έχει ο άλλος μέσα του.

-Ποιος είναι το μεγαλύτερο λάθος που έχεις κάνει στις σχέσεις του;

Ότι συγχωρώ εύκολα. Παρόλο που μπορεί να έχω εντοπίσει τα αρνητικά του άλλου, τα προσπερνάω κ αι πολύ συχνά έχω δώσει δεύτερες ευκαιρίες σε ανθρώπους που δεν τις άξιζαν.

 Πηγή:peoplegreece.com

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top