0


Αποκαλυπτική εμφανίστηκε σε συνέντευξή της στο περιοδικό ''Εγώ'' η Νίκη Κάρτσωνα, καθώς υποστηρίζει ότι δεν είχε πολλές σχέσεις στη ζωή της, ενώ δεν της άρεσε και το one night stand.

΄Όπως υπογράμμισε: 

Δεν είχα δίπλα μου στρατιά αντρών! Είμαι 38 χρόνων και τα τελευταία δεκαεπτά είμαι με τον Νίκο. Οι σχέσεις μου ήταν μετρημένες. Ποτέ δεν μου άρεσε το «one night stand». Δεν κρίνω όσες το κάνουν, απλώς εγώ δεν το έκανα. Δεν ήταν έτσι ο χαρακτήρας μου. Επίσης βαριόμουν τα ραντεβού.

Στην ίδια συνέντευξη απαντά και για τη ζήλια που έχει βιώσει. 

 Σε αυτές τις λίγες σχέσεις, λοιπόν, που είχες, υπήρξαν άνθρωποι που πέθαιναν από τη ζήλια τους;

Ναι. Και τελικά αυτοί που ζηλεύουν πάρα πολύ, οι πουριτανοί και όσοι δεν σε αφήνουν λεπτό είναι εκείνοι που κάνουν τα χειρότερα. Όταν κάποιος σου τηλεφωνεί πενήντα φορές την ημέρα, δεν σημαίνει ότι σε αγαπάει πάρα πολύ, αλλά ότι κάτι έχει κάνει ο ίδιος παλιότερα, γι' αυτό και είναι καχύποπτος.

Όταν δεν σε αφήνει να πας για φαγητό με το φίλο του, σημαίνει ότι ο ίδιος στο παρελθόν έχει προδώσει κάποιο φίλο του κάνοντας κάτι με την κοπέλα του. Το έχω βιώσει. Όταν πραγματικά είσαι ερωτευμένος με έναν άνθρωπο και τον αγαπάς πολύ, τον αφήνεις ελεύθερο.

Πηγή:newpost.gr



Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top