0

O Kώστας Καραφώτης μίλησε στο People για κάθε «Τελευταία Φορά Που»…

Ήρθες σε δύσκολη θέση;

Πριν από μία εβδομάδα, που είδα ένα σχέδιο μακέτας, το οποίο δεν ήταν καθόλου καλό και αναγκάστηκα να πω την άποψή μου. Μάλιστα, αυτός που το σχεδίασε επέμενε πως είχα άδικο μπροστά σε αρκετό κόσμο.

Είπες ένα αθώο ψέμα;

Πριν από είκοσι μέρες είπα πως ήμουν άρρωστος για να αποφύγω μια έξοδο. Τελικά, ύστερα από πέντε ώρες αρρώστησα πραγματικά με εμετούς και πόνο στην κοιλιά.

Σε φλέρταραν και κολακεύτηκες;

Μου αρέσει πολύ το φλερτ. Αλλάζει η διάθεσή σου. Δεν θυμάμαι κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό, αλλά συμβαίνει συχνά να με φλερτάρουν. Πάντα με ελκύει όταν μια γυναίκα θα με φλερτάρει με διακριτικότητα. Μέχρι στιγμής δεν μου την έχουν πέσει με άσχημο τρόπο.

Επισκέφτηκες τους γονείς σου στα Τρίκαλα;

Πριν από ενάμιση μήνα, ένιωσα ξαφνικά την ανάγκη να δω την οικογένειά μου. Ήμουν στην Πάτρα για εμφανίσεις κι όταν μπήκα στο αυτοκίνητο, αντί να βγω στην εθνική για Αθήνα, προτίμησα να περάσω τη γέφυρα Ρίο – Αντίρριο να πάω προς Ιτέα κι από εκεί στην πατρίδα μου.

Έκανες μια δραστηριότητα;

Πριν από λίγες μέρες ξεκίνησα Krav Maga, ένα είδος πολεμικής τέχνης. Μου αρέσει πάρα πολύ και ήταν κάτι που ήθελα πολύ να κάνω. Τα κατάφερα!

Αποφάσισες να αλλάξεις κάτι στη ζωή σου;

Να μη με νοιάζει τι λένε οι άλλοι για μένα. Πραγματικά ένιωθα πολύ εγκλωβισμένος και τώρα είναι πολύ λυτρωτικό! Επίσης, πριν από έξι μήνες έκοψα το κάπνισμα κι έχω δει μεγάλες διαφορές.


Πηγή:peoplegreece.com

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top