0


Εχει πίσω του μία τεράστια καριέρα, με μεγάλους ρόλους. Ο Τζόνι Ντεπ θα μπορούσε λοιπόν να δώσει συμβουλή σε κάποιον που θέλει να ασχοληθεί με την υποκριτική.

Μόνο που αυτό που έχει να πει σε όσους θέλουν να ακολουθήσουν τα βήματά του ακούγεται λίγο περίεργο. «Φροντίστε να έχετε γρίπη όταν πάτε σε μία οντισιόν». Κάτι τέτοιο είπε ουσιαστικά Τζόνι Ντεπ, ως συμβουλή, μιλώντας σε ένα φεστιβάλ.

Είναι παράδοξο, αλλά για τον ίδιο... έπιασε. Ετσι πήρε το ρόλο με τον οποίο έγινε γνωστός, στο «21 Jump Street», το 1987.

«Ηταν μία οντισιόν της τελευταίας στιγμής. Είχα τη χειρότερη γρίπη που έχω περάσει ποτέ στη ζωή μου, αλλά αναγκάστηκα να πάω». Παραδέχθηκε ότι αρχικώς ήταν διστακτικός απέναντι στο ενδεχόμενο να δουλέψει σε μία τηλεοπτική σειρά. Ομως, χρειαζόταν χρήματα.

«Ημουν άφραγκος και τρομερά άρρωστος, οπότε με έπεισαν να εμφανιστώ στην οντισιόν. Πήγα, υπέγραψα κάτι χαρτιά και την επόμενη ημέρα ήμουν σε μία πτήση για το Βανκούβερ. Υποθέτω ότι αυτή ήταν η καλύτερη οντισιόν μου», είπε.

Κοιτάζοντας προς τα πίσω, ο Τζόνι Ντεπ πιστεύει τώρα ότι το γεγονός ότι ήταν άρρωστος μπορεί να εξελίχθηκε σε πλεονέκτημα. «Πάντα τα πας καλύτερα όταν κάτι σου αποσπά την προσοχή», είπε.

Παραδέχθηκε πάντως ότι ο ίδιος ήταν πάντα «απαίσιος» στις οντισιόν. «Είναι μία άβολη κατάσταση. Ποτέ, μα ποτέ, δεν ήμουν καλός σε αυτό. Υπήρχαν οντισιόν στις οποίες ντρόπιασα τον εαυτό μου όπως ποτέ ξανά, κάτι που είναι δύσκολο να το πετύχω εγώ», εξομολογήθηκε.



Πηγή:  iefimerida.gr 

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top