0




Η Αγγελική Ηλιάδη, σε συνέντευξη της, στο περιοδικό You, μιλάει για τους γιους της και πώς ο μεγάλος αντιμετωπίζει το θέμα της αναγνωρισιμότητας της μητέρας του. Επίσης η τραγουδίστρια δηλώνει πως ενώ έχει κάνει δυο παιδιά ,δεν την απασχόλησε ποτέ αν θα φορέσει νυφικό.



«Τώρα πια ναι, καταλαβαίνει, είναι 10 ετών. Βέβαια, ακόμα τον παραξενεύει το ότι πηγαίνουμε μια βόλτα και μας χαιρετούν άνθρωποι που δεν γνωρίζουμε! 

Εμένα αυτό που με ενδιαφέρει είναι να καταλάβει ότι η μαμά του κάνει απλώς μια δουλειά όπως όλοι» εξήγησε στο You και συνέχισε: «Δεν έχω παντρευτεί ποτέ! Κάποια στιγμή το ονειρευόμουν, τώρα σε αυτήν τη φάση της ζωής μου δεν με απασχολεί. Έχω κάνει τα παιδιά μου, την οικογένειά μου και είμαι καλά!

 Τα αγαπώ! Είναι πάνω μου και μέσα μου. Το tattoo σημαίνουν κάτι, άλλα είναι αφιερωμένα στους δικούς μου ανθρώπους κι άλλα είναι απλώς σχέδια που τα ήθελα πάνω μου. Δεν ξέρω αν θα κάνω κι άλλα, το πιθανότερο είναι πως ναι».

Πηγή:protothema.gr

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top