0




Με αφορμή τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στη θεατρική παράσταση «Άνδρες Έτοιμοι για Όλα» αλλά και το ξεκίνημα για δεύτερη σεζόν της επιτυχημένης σειράς του Αντ1 «Οι Συμμαθητές», η Νικολέττα Καρρά παραχώρησε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη και αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων στο θέμα της απώλειας αλλά και στον λόγο που πρέπει να απευθυνθεί σε ψυχολόγο.

Το καλοκαίρι που πέρασε, η γνωστή ηθοποιός έχασε το γατάκι της. Τι είπε η ίδια γι’ αυτό στην Τίνα Μεσσαροπούλου και το περιοδικό You: «Μετά την απώλεια της μητέρας μου, που ήταν χρόνια πριν, η πρώτη απώλεια που έζησα ήταν αυτή της γάτας μου. Όλοι όσοι χάνουν τα ζωάκια τους στενοχωριούνται πάρα πολύ. Πάντως νομίζω ότι το μεγέθυνα πολύ στο μυαλό μου για την απώλεια, δυστυχώς, δε μπορώ να τη διαχειριστώ πια».

Τελικά εξοικειώνεται κανείς με αυτό το θέμα; «Όχι. Γιατί όσο κι αν προσπαθώ να είμαι ρεαλίστρια, την απώλεια δε μπορεί να τη χωρέσει αντικειμενικά ο ανθρώπινος νους. Απλώς τη δεχόμαστε γιατί δεν έχουμε άλλη επιλογή», είπε και συμπλήρωσε: «Πίστευα ότι θα το χειριστώ με περισσότερη ψυχραιμία, αλλά ήμουν χειρότερα από ό,τι περίμενα. Και τελικά μετά από τόσα χρόνια κατάλαβα ότι ο θάνατος είναι ένα θέμα που πρέπει να το δουλέψω. Να πάω σε έναν ειδικό να με βοηθήσει γιατί είδα ότι παθαίνω μεγάλη ζημιά».

Ακόμα, η Νικολέττα Καρρά ρωτήθηκε για το αν έχει πάει ποτέ σε ψυχολόγο: «Όχι δεν έχω πάει», απάντησε κατηγορηματικά και κατέληξε: «Είχα σκεφτεί μετά το χαμό της μαμάς μου να πάω αλλά δεν το έκανα τελικά, τα έβγαλα πέρα μόνη μου. Έτσι κι άλλως μου αρέσει να κάνει συζητήσεις με τον εαυτό μου και να τον ψαχουλεύω γενικά και νομίζω ότι τα καταφέρνω σε έναν πολύ καλό βαθμό».

Πηγή:peoplegreece.com

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top