0

Για την προσπάθειά τους να γίνουν γονείς με τη βοήθεια της εξωσωματικής γονιμοποίησης, μίλησε δημόσια ο Κώστας Βουτσάς. Ο δημοφιλής ηθοποιός καλεσμένος την Κυριακή στο «Πρωινό ΣΟΥ-ΚΟΥ» παραδέχτηκε ότι θέλει διακαώς να γίνει ξανά πατέρας, από την αγαπημένη του Αλίκη Κατσαβού, τι και αν είναι μεγάλος σε ηλικία. Εκείνο όμως που μας εξέπληξε, ήταν το γιατί θέλει τόσο πολύ να της χαρίσει ένα μωρό. 

«Η Αλίκη το θέλει. Της λέω «Σε όλες τις γυναίκες έχω μοιράσει την περιουσία μου. Επειδή δεν έχω τίποτα, σου χαρίζω τον εαυτό μου και ένα παιδί που θέλεις να κάνουμε». Βέβαια το σκέφτηκα καλά. Γιατί, μόνο εγώ θα πεθάνω; Το παιδί θα μου προσφέρει ζωή καινούρια. Τα παιδιά μου τη λατρεύουν την Αλίκη», εξήγησε χαρακτηριστικά ο 84χρονος ηθοποιός. 

Πηγή:govastileto.gr

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top