0


Για τις σχέσεις που έχει κάνει το τελευταίο διάστημα και το πώς κατάφερε να τις κρατήσει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας μίλησε η Ελεονώρα Μελέτη.

«Μα είναι δυνατόν να είμαι 3 χρόνια μόνη μου; Όποιος θέλει να προστατεύσει την προσωπική του ζωή μπορεί. Εγώ έχω ιδιωτική ζωή και τη ζω δημόσια, υπό την έννοια πως δεν κρύβομαι, ούτε είμαι κλεισμένη μέσα», είπε η γνωστή παρουσιάστρια σε συνέντευξή της στο ΟΚ.

Συνεχίζοντας, άφησε υπονοούμενα για τους συναδέλφους της: «Απλώς προστατεύω και φροντίζω τις σχέσεις μου, δεν παίζω σε κοσμικά ταμπλό, ξέρω πολύ καλά πού θα βρω παπαράτσι και πού όχι. Επιπλέον, βάζω και όρια, δεν φωνάζω τους φωτογράφους στο σπίτι μου και στο κρεβάτι μου».

«Τα έχω κάνει αυτά τα λάθη και τα έχω πληρώσει ακριβά», τόνισε η παρουσιάστρια η οποία προχώρησε και σε μία αποκάλυψη: «Μπορώ να σου πω, λοιπόν, ότι είχα δύο σχέσεις αυτό το διάστημα, η μία κράτησε 9 μήνες και η άλλη 4 και δεν δημοσιοποιήθηκαν. Και ευχαριστώ τα περιοδικά που σεβάστηκαν την επιθυμία μου να μην εκθέτουν ανθρώπους που είναι δίπλα μου, χωρίς την έγγραφη έγκρισή τους, όταν εκείνοι δεν ανήκουν στον χώρο μας. Σε μια περίπτωση, βέβαια, χρειάστηκε να αγοράσω εγώ κάποιες φωτογραφίες που ενημερώθηκα ότι κυκλοφορούν και οι οποίες ήταν προϊόν παπαρατσικής λήψης -πραγματικής, όμως, παπαρατσικής λήψης».




Πηγή:iefimerida.gr 

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top