0


Μετά τον Γιάννη Σπαλιάρα και την περιβόητη ατάκα του ότι έχει κάνει σεξ με... 4.000 γυναίκες υπάρχει ένας ηθοποιός, ο οποίος τον έχει... πλησιάσει στις παρτενέρ! 

Ο λόγος για τον Νίκο Ζιάγκο ο οποίος κάποτε πρωταγωνιστούσε σε αρκετά σίριαλ της δεκαετίας του ’90 αλλά και σε διαφημίσεις της ελληνικής τηλεόρασης.




Σε συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό «Yes» ο ηθοποιός έκανε πολλές πιπεράτες αποκαλύψεις για την ερωτική του ζωή, λέγοντας πως έχει κάνει σεξ με 3.800 γυναίκες και πως η γυναίκα του τον έπιασε να την απατά με την κολλητή της!



«Βάσει υπολογισμών, στα 37-39 μου χρόνια είχα πάει με 3.200 γυναίκες. Μετά έγινα πιο επιλεκτικός, οπότε το πολύ να έχω πάει με 3.800. Με έχει φάει για 200 ο Σπαλιάρας» ανέφερε αφού ρωτήθηκε με πόσες γυναίκες έχει πάει και πρόσθεσε: «Αυτά δεν τα λέω εγώ, οι φίλοι μου έχουν κάνει τους υπολογισμούς. Στη μονοκατοικία που νοίκιαζα με φίλους έρχονταν οι γυναίκες είκοσι-είκοσι και γίνονταν όργια. Μέχρι που βαρούσαμε τα τηλέφωνα επειδή δεν μπορούσαμε να κάνουμε άλλο σεξ και το σκάγαμε από την πίσω πόρτα και φεύγαμε. Όσο εντυπωσιακό και αν φαίνεται, από όλα αυτά μένουν πέντε πράγματα -οι πλάκες και τα γέλια με τους φίλους, παρά αυτό καθαυτό το σεξ. Εδώ μου έκαναν πρόταση να κάνω ταινία πορνό και αρνήθηκα»

Όσο για το αν τον έχουν πιάσει στα… πράσα; «Ναι, 9-10 φορές πρέπει να έχει γίνει αυτό. Μία μάλιστα από αυτές ήταν η πρώην σύζυγός μου, αφού όμως πρώτα είχαν αρχίσει οι τσακωμοί. Με έπιασε με την κολλητή της πάνω στο τραπέζι της κουζίνας και μας πέταξε έξω από το σπίτι»

Πηγή:star.gr

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top