Δύο νέες επιστημονικές έρευνες, μια δανική και μια αμερικανική, έρχονται να αφυπνίσουν τους άνδρες σχετικά με τους πιθανούς κινδύνους του αλκοόλ.
Η πρώτη δείχνει ότι ακόμη και η μέτρια κατανάλωσή του (πέντε ποτά την εβδομάδα) συνδέεται με χειρότερη ποιότητα του ανδρικού σπέρματος των υγιών νέων, ενώ η δεύτερη βρήκε ότι η πολλή κατανάλωση αυξάνει τον κίνδυνο ενός άνδρα να κολλήσει τον ιό των ανθρωπίνων θηλωμάτων (HPV).
Η πρώτη έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο βρετανικό ιατρικό περιοδικό «British Medical Journal», έγινε σε 1.221 άνδρες ηλικίας 18 έως 28 ετών, οι οποίοι έκαναν αναλυτικές ιατρικές εξετάσεις για να καταταχθούν στον στρατό. Μεταξύ άλλων, συσχετίστηκε η συχνότητα κατανάλωσης αλκοόλ με την κατάσταση του σπέρματός τους, από το οποίο ελήφθη δείγμα. Ο μέσος αριθμός αλκοολούχων ποτών που είχε καταναλώσει κάθε εθελοντής ήταν 11 την εβδομάδα.
Όσο περισσότερο έπινε κάποιος μέσα στην εβδομάδα, τόσο χειρότερη ήταν η ποιότητα του σπέρματός του, όσον αφορά στον αριθμό των σπερματοζωαρίων, την κινητικότητά τους, το μέγεθος και το σχήμα τους. Η αρνητική επίδραση ήταν ορατή σε όσους κατανάλωναν ακόμη και μέτριες ποσότητες (πάνω από πέντε ποτά την εβδομάδα), αλλά ήταν σαφώς πιο έντονη σε όσους έπιναν πολύ (περισσότερα από 25 εβδομαδιαίως).
Όσοι έπιναν περισσότερο από όλους (πάνω από 40 ποτά την εβδομάδα) είχαν κατά μέσο όρο 33% λιγότερα συνολικά σπερματοζωάρια και 51% λιγότερα φυσιολογικά, σε σχέση με όσους κατανάλωναν μικρότερες ποσότητες αλκοόλ (ένα έως πέντε ποτά).
Επίσης η ανάλυση δειγμάτων αίματος κατέδειξε ότι η συχνή κατανάλωση αλκοόλ μεταβάλλει και το επίπεδο των ανδρικών αναπαραγωγικών ορμονών, επιφέροντας αύξηση της τεστοστερόνης και πτώση της ορμόνης SHBG (φυλοσυνδετικής σφαιρίνης).
Προηγούμενες μελέτες με πειραματόζωα έχουν δείξει επίσης ότι το αλκοόλ έχει άμεση επίπτωση στο σπέρμα. Σύμφωνα με τους ερευνητές, παραμένει προς διερεύνηση κατά πόσο αποκαθίσταται η ποσότητα και η ποιότητα του σπέρματος, αν κάποιος περιορίσει δραστικά το αλκοόλ. Σε κάθε περίπτωση, το μήνυμα από άποψη δημόσιας υγείας, όπως είπαν, είναι ότι οι νέοι άνδρες, ιδίως όσοι σκοπεύουν να κάνουν παιδί, πρέπει να προσέχουν πόσο πίνουν.
Η δεύτερη έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο ίδιο ιατρικό περιοδικό, πραγματοποιήθηκε σε 1.313 άνδρες, που ήταν ήδη μέλη του στρατού των ΗΠΑ. Οι συμμετέχοντες εξετάζονταν ιατρικά κάθε έξι μήνες, ενώ δείγματα λαμβάνονταν από τα γεννητικά όργανά τους για να εντοπιστεί πιθανή παρουσία του ιού HPV. Τα αποτελέσματα των ιατρικών εξετάσεων συσχετίστηκαν με την κατανάλωση αλκοόλ.
Η ανάλυση, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο, έδειξε ότι όσοι βρέθηκαν θετικοί για τον ιό (ήταν δηλαδή φορείς του) έκαναν σημαντικά μεγαλύτερη μέση ημερήσια κατανάλωση αλκοόλ, σε σχέση με όσους βρέθηκαν αρνητικοί. Οι φορείς του ιού κατανάλωναν κατά μέσο όρο 4,52 γραμμάρια αλκοόλ τη μέρα, έναντι 3,13 γραμμαρίων όσων δεν είχαν τον ιό.
Στο 25% των ανδρών με την υψηλότερη κατανάλωση αλκοόλ, το ποσοστό των ανδρών με τον ιό με HPV ήταν μεγαλύτερο (68,9%) από το αντίστοιχο ποσοστό (56,7%) στο 25% των ανδρών με τη μικρότερη κατανάλωση αλκοόλ. Τα αντίστοιχα ποσοστά ειδικά για τους τύπους του ιού που προκαλούν καρκίνο ήταν 35,2% και 22,8%, συνεπώς όσοι έπιναν περισσότερο είχαν και μεγαλύτερο κίνδυνο να πάθουν ιογενή καρκίνο λόγω του HPV.
Προηγούμενες μελέτες έχουν δείξει ότι η συχνή κατανάλωση αλκοόλ καθιστά κάποιον πιο ευάλωτο στις λοιμώξεις από βακτηριακή πνευμονία, σηψαιμία, φυματίωση και ιογενή ηπατίτιδα. Στη λίστα αυτή πρέπει πλέον να προστεθεί και η λοίμωξη από ιό HPV, μερικά στελέχη του οποίου είναι καρκινογόνα. Το κάπνισμα και το σεξ χωρίς προφυλάξεις αποτελούν άλλους παράγοντες κινδύνου για τον ιό HPV.
Πηγή:manslife.gr
Ήτανε τρεις αδελφές οι οποίες παντρεύτηκαν και δεν βλεπόντουσαν τακτικά επειδή οι άντρες που παντρευτήκαν ήταν από μακρινά μέρη.
Ο πρώτος από Γαλλία, ο δεύτερος από Αμερική και ο άλλος από Ελλάδα.
Αποφάσισαν να κρατήσουν επαφή και να τα λένε όλα και όταν θα λένε πως το κάνανε να χρησιμοποιούν το όρο ”τηγανητές πατάτες”.
Μiα μέρα μιλάνε όλες μαζί στο facebook και λέει η πρωτη αδελφή :
– Εδώ στη Γαλλία περνάμε καλά, εγώ πηγαίνω διακοπές με τα παιδιά, ο άντρας μου όμως δουλεύει πολύ και τρώμε μόνο μια φορά το μήνα ”τηγανητές πατάτες”!
Η δεύτερη αδελφή με την σειρά της γράφει :
– Εμείς εδώ στην Αμερική περνάμε καλά, πηγαίνουμς ταξίδια και που και που τρώμε κάθε δεύτερη βδομάδα ”τηγανητές πατάτες”
Η τρίτη και αδελφή γραφει :
– Εγώ εδώ στην Ελλάδα περνάω καλά! Διακοπές δεν πάμε, αλλά «τηγανητές πατάτες» τρώμε κάθε μέρα και ο άντρας μου κάθε Κυριακή γλύφει και το τηγάνι!!
Το τίτλο της «πιο όμορφης γυναίκας», που απονέμει κάθε χρόνο το περιοδικό People, κέρδισε για πέμπτη φορά η Τζούλια Ρόμπερτς.
Η 49χρονη σταρ είχε κερδίσει για πρώτη φορά το τίτλο το 1991, μετά την τεράστια επιτυχία του «Pretty Woman», αλλά και το 2000, το 2005 και το 2010. Η βράβευσή της για πέμπτη φορά αποτελεί ρεκόρ, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
«Είμαι πολύ κολακευμένη» είπε η Τζούλια Ρόμπερτς στο περιοδικό, προσθέτοντας: «Νομίζω ότι τώρα βρίσκομαι στην ακμή μου».
Η ηθοποιός έχει βραβευτεί με Οσκαρ πρώτου γυναικείου ρόλου το 2001 για την ερμηνεία στην ταινία «Εριν Μπρόκοβιτς». Η Ρόμπερτς είναι παντρεμένη με τον εικονολήπτη Ντάνιελ Μόντερ με τον οποίο απέκτησε τρία παιδιά.
Πέρυσι, το περιοδικό είχε επιλέξει ως ωραιότερη γυναίκα την 48χρονη ηθοποιό Τζένιφερ Άνιστον.
Φωτογραφίες: AP
Πηγή: iefimerida.gr
Όλοι έχουμε γνωρίσει έστω και μία φορά αυτόν τον τύπο ανθρώπου που προσελκύει τους πάντες σε έναν χώρο, ασκώντας ακαταμάχητη έλξη στους γύρω του και μαγνητίζοντας όλα τα βλέμματα. Ποιος είναι όμως ο λόγος που ορισμένοι άνθρωποι είναι τόσο... ακαταμάχητοι; Η αλήθεια είναι πως στο συγκεκριμένο ζήτημα η εμφάνιση είναι προαιρετική και τον κύριο ρόλο κατέχει η ευχάριστη και θελκτική προσωπικότητα των ατόμων. Και πως επιτυγχάνεται αυτό; Θα το μάθετε μέσα από 10 στοιχεία του χαρακτήρα τους:
1. Διατηρούν τις σχέσεις τους με τον κόσμο και δεν κόβουν επαφές
Αυτό που κάνει τους ακαταμάχητους ανθρώπους ακαταμάχητους είναι πως διατηρούν όλες τις επαφές που κάνουν. Δεν δημιουργούν βραχύχρονες φιλίες αλλά καταβάλλουν προσπάθεια και δείχνουν το ενδιαφέρον τους στον άλλο προκειμένου η σχέση τους να κρατήσει.
2. Είναι πάντα χαμογελαστοί
Το χαμόγελό τους κάνει τους άλλους να νιώθουν ευπρόσδεκτοι και κόσμος θέλει να βρίσκεται κοντά τους χάρη στη ζεστασιά που αποπνέουν. Οι ακαταμάχητοι άνθρωποι χαίρονται όταν είναι μαζί με άλλους ανθρώπους και καλωσορίζουν στην παρέα τους όποιον γνωρίσουν.
3. Είναι φιλικοί χωρίς να προσποιούνται
Κανείς δεν θέλει κοντά του κάποιον ανειλικρινή άνθρωπο. Οι ακαταμάχητοι άνθρωποι το γνωρίζουν αυτό κι έτσι είναι πάντα αληθινοί. Είναι σωστοί και ειλικρινείς απέναντι στους άλλους ανθρώπους και οι υπόλοιποι το καταλαβαίνουν και το εκτιμούν.
4. Είναι καλοί ακροατές
Δείχνουν πάντα ενδιαφέρον για τις συζητήσεις που τους ανοίγουν, ρωτώντας πράγματα και χρησιμοποιώντας τη γλώσσα του σώματος. Ο συνομιλητής τους δεν χρειάζεται να καταβάλλει προσπάθεια για να ακουστεί αλλά αισθάνεται άνετα να εκφραστεί μπροστά τους. Είναι καλοί ακροατές και θυμούνται όσα τους έχουν πει.
5. Συμπεριφέρονται σε όλους με ευγένεια και σεβασμό
Αυτός είναι ένας κανόνας που τον ακολουθούν χωρίς να κάνουν εξαιρέσεις. Ο λόγος που είναι τόσο αρεστοί είναι επειδή κανείς δεν μπορεί να βρει κάτι στην προσωπικότητά τους που δεν είναι θετικό. Αντίθετα, όταν κάποιος έχει μεν ευχάριστη προσωπικότητα αλλά είναι επιλεκτικά καλός με τον κόσμο, δεν γίνεται και τόσο συμπαθής στους υπολοίπους.
6. Μένουν μακριά από την αρνητικότητα
Αυτό σημαίνει πως δεν κουτσομπολεύουν και δεν κακολογούν τους άλλους πίσω από την πλάτη τους. Αποφεύγουν να περιβάλλονται από ανθρώπους που δημιουργούν προβλήματα και όταν υπάρχει κάποια ένταση είναι οι πρώτοι που προσπαθούν να φτιάξουν την κατάσταση.
7. Οι πράξεις τους είναι περισσότερες από τα λόγια τους
Οι ακαταμάχητοι άνθρωποι δεν είναι οι τύποι που θέλουν πάντα να επιδεικνύουν την προσωπικότητά τους και να υπερηφανεύονται για τα κατορθώματά τους. Μπορούν να έχουν αυτοπεποίθηση χωρίς να περιαυτολογούν συνεχώς και κατανοούν πλήρως τη σημασία της ταπεινότητας. Στηρίζουν τα λόγια με τις πράξεις τους και δεν αισθάνονται την ανάγκη να αποδείξουν στους άλλους την αξία τους.
8. Σε αγγίζουν χωρίς να γίνονται ενοχλητικοί
Δείχνουν το ενδιαφέρον τους στις συζητήσεις και στους ανθρώπους με μικρές «φιλικές πινελιές». Δεν φοβούνται να δείξουν την αγάπη και τη συμπάθειά τους μέσω της φυσικής αλληλεπίδρασης και οι υπόλοιποι το εκλαμβάνουν θετικά χωρίς να ενοχλούνται.
9. Προσαρμόζονται εύκολα στις καταστάσεις
Ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους είναι αρεστοί είναι πως μπορούν να προσαρμοστούν σε κάθε κατάσταση και περίσταση. Γνωρίζουν πώς να δείξουν ενθουσιασμό, δεν γκρινιάζουν και είναι ευέλικτοι στη συμπεριφορά τους βάσει των γύρω τους.
10. Είναι άνετοι
Δεν παίρνουν τίποτα προσωπικά και γνωρίζουν και πώς να κάνουν και πώς να δεχτούν ένα αστείο. Δεν προσβάλλονται εύκολα και ακόμη κι όταν προσβληθούν από κάτι, ξέρουν πώς να το διαχειριστούν πολιτισμένα. Ξέρουν πώς να διασκεδάζουν διατηρώντας το μέτρο και τον σεβασμό τους προς το άλλο πρόσωπο.
Πηγή:bovary.gr
«Ο λόγος σου με χόρτασε και το ψωμί σου φάτο» έλεγαν οι παλιοί και προφανώς ήξεραν ότι πρόκειται για μία διαχρονική αλήθεια με εφαρμογή και στην εποχή των social media, των άπειρων mails και της επικοινωνίας που μπορεί να έγινε πιο εύκολη, αλλά ταυτόχρονα και πιο δύσκολη. Πώς πείθεις κάποιον να κάνει το «δικό σου», να εργαστεί προς τη δική σου πρόταση; Πώς αλλάζεις το κλίμα σε μία συζήτηση που δείχνει ότι θα «στραβώσει» πριν καν αρχίσει; Σύμφωνα με την Courtney Seiter, υπεύθυνη περιεχόμενου στη Buffer.com – μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες management στα social media – όλο το παιχνίδι της επικοινωνίας περιστρέφεται γύρω από 10 μαγικές λέξεις ή κουβέντες και άλλες 7 που ό,τι δουλειά κι αν κάνεις, καλό θα είναι να αποφεύγεις.
1. «Εάν» «Εάν θα ήθελες», «εάν θα μπορούσες» και πάει λέγοντας. Το «εάν» μας κάνει πιο συμπαθείς ακόμη και μέσα από ένα mail, λέει η Seiter, υποστηρίζοντας ότι βάζει έναν μικρό δισταγμό, σε οτιδήποτε δεν πρέπει να ξεχειλίζει από υπερβολική αυτοπεποίθηση.
2. Πληθυντικός αριθμός Όχι της ευγένειας, αλλά της ομάδας. «Ας προσπαθήσουμε», «το κοιτάμε και το παλεύουμε», «θα τα καταφέρουμε». Ακόμη κι αν δεν… πιστεύουμε λέξη για το όποιο team spirit, ας το λέμε φωναχτά. Στο τέλος, γίνεται πιστευτό επιμένει η Seiter.
3. «Μαζί» Είναι λέξη – κλειδί, που δουλεύει καλύτερα, όταν τη χρησιμοποιούμε σε πραγματικά δύσκολες καταστάσεις. Μάλιστα, σύμφωνα με παλαιότερη μελέτη του πανεπιστημίου του Stanford τα αποτελέσματα για τα μέλη ομάδων που άκουγαν συχνά τη λέξη «μαζί» ήταν εντυπωσιακά: – εργάζονταν 48% περισσότερο – αισθάνονταν λιγότερη κούραση – είχαν ισχυρότερο συναισθηματικό δεσμό με την ομάδα. Πολιτικάντικο το τρικ; Ίσως, αλλά δουλεύει.
4. «Ευχαριστώ» Αυτό που σας έλεγε η μαμά σας, όταν ήσασταν μικροί. Να λέτε «ευχαριστώ». Δεν είναι απλώς ότι η ευγνωμοσύνη μακραίνει τον βίο, είναι ότι τον κάνει και πιο εύκολο. Όσοι ευχαριστούν τους άλλους – για το παραμικρό, που λέει ο λόγος – εκπέμπουν το μήνυμα ότι είναι άνθρωποι με φιλότιμο, που δεν θα αδικήσουν κανέναν.
5. «Μπράβο» Πείτε το πειστικά, με πάθος, χαμογελαστά. Μη φοβάστε να επιβραβεύσετε κάποιον, κυρίως όταν το αξίζει. Το «μπράβο» ανοίγει πόρτες, ζεσταίνει καρδιές, κάνει τους ανθρώπους να ανοίγονται, να είναι πιο παραγωγικοί και πιο πρόθυμοι.
6. «Επειδή» Αν πρέπει να αρνηθείτε κάτι, να απορρίψετε μία πρόταση, να τροποποιήσετε την κατεύθυνση ενός project, το «επειδή» είναι σωτήριο. Εξηγώντας στους άλλους, το γιατί δεν θα κάνουμε αυτό που προτείνουν και εξηγώντας το ήρεμα και σταθερά, σα να γνωρίζουμε το αποτέλεσμα, μειώνουμε τις αντιδράσεις και καταφέρνουμε το επιθυμητό.
7. Το όνομα του / της Όταν απευθυνόμαστε σε κάποιον – φίλο, σύντροφο, συνεργάτη – το να χρησιμοποιούμε το όνομα του πολλές φορές είναι σωτήριο. Υποσυνείδητα περνάμε το μήνυμα – κατά την Seiter, πάντα – ότι τον λαμβάνουμε υπ’ όψιν, ότι δεν αδιαφορούμε για τη γνώμη του, ότι εμείς και εκείνος συνδεόμαστε σε έναν μοναδικό δεσμό. Τα ονόματα, όπως χαρακτηριστικά λέει, δεν είναι μόνο για να μας φωνάζουν στον δρόμο…
Όσο για τις λέξεις που καλό θα είναι να αποφεύγουμε, γενικώς; «Πρέπει», «είναι ανάγκη», «δεν γίνεται», «γρήγορα», «τώρα». Όλες αυτές είναι κουβέντες που χαρακτηρίζονται από ένταση και αρνητισμό και στις οποίες σχεδόν ποτέ δεν ανταποκρίνεται κανείς. Ακόμη κι αν όλα τα υπόλοιπα φαντάζουν πιο γλυκανάλατα και όχι τόσο ηγετικά, η Seiter, υποστηρίζει ότι στο τέλος της μέρας φέρνουν αποτέλεσμα και γι’ αυτό χρησιμοποιούνται από τα πιο έξυπνα και ικανά στελέχη επιχειρήσεων. Στοιχεία από Inc.com
Πηγή:lifo.gr