Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

Kι άλλος χωρισμός-βόμβα: Οριστικό τέλος για Χατζηγιάννη-Μακρυπούλια




Λίγες μέρες μετά τον χωρισμό-βόμβα της Φαίης Σκορδά και του Γιώργου Λιάγκα, οριστικό τέλος φαίνεται να έχουν δώσει στη σχέση τους η Ζέτα Μακρυπούλια και ο Μιχάλης Χατζηγιάννης.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, φίλοι του ζευγαριού ανέφεραν πως δεν πήγαινε άλλο η σχέση τους.

Το ζευγάρι προσπάθησε να κρατηθεί μετά τη μεγάλη κρίση που πέρασε στη σχέση του, αλλά μάταια. Αιτία του χωρισμού; Οχι κάποιο τρίτο πρόσωπο, αλλά η κούραση και η καθημερινότητα, όπως λένε φίλοι τους... «Δεν πήγαινε άλλο», δηλώνουν χαρακτηριστικά.



Πηγή:  iefimerida.gr 

Απίστευτο: Αυτή η Ferrari 250 GT θα πωληθεί για 51,8 εκ. ευρώ!


Αυτή θα είναι πιθανότατα η ακριβότερη αγοροπωλησία που έχει γίνει για αυτοκίνητο και φυσικά αφορά σε μία πολύ σπάνια 250 GTO του 1962!


 Είναι η 2η στη σειρά -από τις συνολικά 36- Ferrari 250 GTO που έχουν κατασκευαστεί, διατηρείται σε άριστη κατάσταση (με αυθεντικό σε κάθε σημείο τον V12 3.0 με τα 300 άλογα), ενώ έχει μεγάλη αγωνιστική ιστορία, καθώς ήταν η πρώτη GTO που μετείχε σε αγώνες (συνολικά ανέβηκε στο βάθρο 17 φορές σε 27 αγώνες). Μεταξύ των επιτυχιών της περιλαμβάνεται μια νίκη στην κλάση της (στις 12 Ώρες του Sebring το 1962, με οδηγούς το διάσημο Phil Hill και τον Olivier Gendebien) και μια ακόμα στις 24 Ώρες του Le Mans της ίδιας χρονιάς (με τον Robert "Bob" Grossman και τον Fireball Roberts πίσω από το τιμόνι της).

Μετά τη νίκη του Grossman το 1965 και το Nassau Tourist Trophy, η GTO εγκατέλειψε τις πίστες και άλλαξε αρκετούς συλλέκτες με τελευταίο τον Bernie Carl που μετείχε μαζί της σε αρκετούς αγώνες κλασικών αυτοκινήτων, ο οποίος και την αγόρασε το 1997. Τώρα, για λογαριασμό του Carl, η βρετανική εταιρεία Talacrest έχει αναλάβει να πουλήσει την GTO, όχι λιγότερο από 51,8 εκατομμύρια ευρώ. Μάλιστα, ο μελλοντικός ιδιοκτήτης έχει ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον και απομένουν τα τυπικά για να κάνει δική του την πανέμορφη GTO.




πηγή: caroto.gr 

Οδηγίες προς άνδρες: Πώς θα τραβάτε τις γυναίκες σαν μαγνήτης




Αν νομίζετε πως τα σπρέι σώματος και τα αρώματα είναι ο μόνος τρόπος για να μυρίζει ωραία ένας άνδρας και να γίνει περισσότερο ελκυστικός στο αντίθετο φίλο, κάνετε λάθος.


​Στην πραγματικότητα το πιο αποτελεσματικό αντικείμενο βρίσκεται στην... κουζίνα σας! Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από τον καθηγητή Craig Roberts, τέσσερις σκελίδες σκόρδο είναι αρκετές για να κάνουν έναν άντρα να μυρίζει ωραία και να είναι ελκυστικός στο αντίθετο φύλο.



Ναι, σωστά διαβάζετε.

Σε ένα μικρό πείραμα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Appetite το 2015, οι γυναίκες μύρισαν τα σώματα των ανδρών που είχαν φάει δύο σκελίδες σκόρδο, και άνδρες που είχαν φάει τέσσερα γαρύφαλλα για μια εβδομάδα.

Στη συνέχεια, βαθμολόγησαν την μυρωδιά που είχε αφήσει κάθε άνδρας στα μαξιλάρια έπειτα από μία βδομάδα, από άποψη ελκυστικότητας, ευχαρίστησης, έντασης και αρρενωπότητας.

Οι άνδρες που είχαν φάει σκόρδο ήταν ακόμα πιο ελκυστικοί.

«Τα αποτελέσματά μας δείχνουν ότι η κατανάλωση σκόρδου μπορεί να έχει θετικές επιπτώσεις στην ευχαρίστηση η οποία δημιουργείται από την μυρωδιά του σώματος. Από μια εξελικτική σκοπιά, ο σχηματισμός των προτιμήσεων για τις οσμές του σώματος σχετίζεται με τη διατροφή διαμορφώνοντας πιθανότατα την σεξουαλική επιλογή» επισήμανε η επικεφαλής της έρευνας.

Το σκόρδο είναι ιδιαίτερα ωφέλιμο για την υγεία αφού έχει αντιοξειδωτικές, ανοσοδιεγερτικές, καρδιαγγειακές, βακτηριοκτόνες και αντικαρκινικές επιδράσεις.



Πηγή: sdna.gr

Τα πιο δημοφιλή μέρη που κάνουμε σεξ! Που κατατάσσεται το αυτοκίνητο;


Πρόσφατα μία νέα έρευνα από την Βρετανία έδειξε το 17 πιο δημοφιλή σημεία που τα ζευγάρια επιλέγουν για τη σεξουαλική πράξη.

Όσο βραδιάζει και χειμωνιάζει τα ζευγάρια αναζητούν πιο περιπετειώδη μέρη για να κάνουν σεξ και να απολαύσουν την εμπειρία. Φαίνεται λοιπόν πώς μετά το κρεβάτι που προτιμούν τα περισσότερα ζευγάρια του πλανήτη υπάρχουν και άλλα σημεία που κάνουν το σεξ ενδιαφέρον και λιγότερο βαρετό. Τα ζευγάρια αποφάσισαν:

1. Κρεβάτι: Είναι άνετο και μπορείς να είσαι εντελώς γυμνός κάτω από τα σκεπάσματα
2. Καναπές: Το 78% προτιμά τον καναπέ. Εναλλακτικό του κρεβατιού προσφέρεται για στάσεις που ικανοποιούν ιδιαίτερα τις γυναίκες
3. Στο ντους: Το προτιμούν περισσότερο οι άνδρες γιατί βλέπουν τη γυναίκα με άλλο μάτι
4. Το αυτοκίνητο: Αν δεν υπάρχει σπίτι το αυτοκίνητο είναι μια λύση
5. Πάνω στο στεγνωτήριο: Αρκετοί ήταν αυτοί που είπαν ότι όταν η συσκευή δονείται η απόλαυση είναι μεγαλύτερη
6. Θάλασσα ή πισίνα: Γενικά το νερό προσφέρεται για πλούσιες σεξουαλικές εμπειρίες
7. Στον πάγκο της κουζίνας: Είναι μια εναλλακτική για όσους θέλουν κάτι διαφορετικό και πικάντικο
8. Στη σκηνή: Στις διακοπές οι σκηνές αναστενάζουν
9. Στο γραφείο: Αν δεν μπορείς να κρατηθείς το γραφείο είναι η τέλεια επιλογή
10. Στο παιδικό δωμάτιο: Είναι οι γλυκές ενοχές που σου θυμίζουν ότι κάποτε ήσουν παιδί
11. Στο αεροπλάνο: Ακόμα και ένα ταξίδι με αεροπλάνο πρέπει να έχει την περιπέτειά του
12. Στο ασανσέρ: Πολλοί είναι αυτοί που λένε ότι έχουν πατήσει το στοπ για να κάνουν σεξ. Είναι κάτι που εξιτάρει τη φαντασία
13. Στα πάρτι: Κάτι το αλκοόλ κάτι η καλή διάθεση και τα πάρτι προσφέρονται για σεξ
14. Στο δοκιμαστήριο: Είναι τολμηρό και σε ανάβει λένε όσοι έχουν κάνει σεξ σε δοκιμαστήριο καταστήματος
15: Σε γήπεδο ποδοσφαίρου: Για τολμηρούς που μάλλον δεν ενδιαφέρονται αν τους πιάσουν στα πράσα
16. Στο τρένο: Ένα ταξίδι με τρένο μπορεί να γίνει λιγότερο βαρετό αν υπάρχει σεξουαλικό ενδιαφέρον
17. Στο κατάστρωμα πλοίου: Είναι πολύ ερεθιστικό να κουνάει το πλοίο και εσύ να κάνεις σεξ, λένε όσοι το έχουν δοκιμάσει

Πηγή:newsauto.gr

Πατατάκια: Γιατί… δεν μπορούμε να φάμε μόνο ένα;



«Κανείς δεν μπορεί να φάει μόνο ένα» συνηθίζουμε να λέμε όταν πρόκειται για τα πατατάκια.

Αλλά, όταν τρώτε πατατάκια, δεν είναι τα λιπαρά εκείνα που σας κάνουν να μην μπορείτε να σταματήσετε. Η γεύση που σας… αφοπλίζει οφείλεται στην ζάχαρη, ή στο αλάτι που περιέχουν πολλές λιπαρές τροφές, όπως τα πατατάκια.

Η υπερβολική κατανάλωση αλατιού έχει συνδεθεί στο παρελθόν με την παχυσαρκία, ακόμη και ανεξάρτητα από την κατανάλωση θερμίδων. Έρευνα δείχνει ότι οι αλμυρές, λιπαρές τροφές, συνδέονται περισσότερο με την υπερκατανάλωση τροφής και το υπερβολικό βάρος, ακόμη και σε σύγκριση με τα γλυκά. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Journal of Nutrition, δείχνει ότι το αλάτι παίζει ένα ακόμα πιο ισχυρό ρόλο από ό,τι νομίζαμε στο να μας κάνει να τρώμε περισσότερο.

Ερευνητές από το πανεπιστήμιο Deakin στην Αυστραλία εξέτασαν τις περιπτώσεις 48 υγιών ανθρώπων και μέτρησαν με ειδικό τεστ την “ευαισθησία” τους στη γεύση του λίπους. Προηγούμενες έρευνες έχουν διαπιστώσει ότι εκείνοι που αντιλαμβάνονται πιο αποτελεσματικά τη γεύση του λίπους, καταλήγουν να καταναλώνουν και λιγότερο λίπος συνολικά.


Τα γεύματα που δόθηκαν στους συμμετέχοντες στο πλαίσιο του τεστ, ήταν πιάτα με τους ακόλουθους συνδυασμούς τροφών:

Χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και χαμηλής περιεκτικότητας σε αλάτι
Χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και υψηλής περιεκτικότητας σε αλάτι
Υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και χαμηλής περιεκτικότητας σε αλάτι
Υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και υψηλής περιεκτικότητας σε αλάτι
Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι η προσθήκη αλατιού αύξησε το πόσο “αρεστά” ήταν αυτά στους συμμετέχοντες. Ήθελαν να τρώνε περισσότερα από τα γεύματα υψηλής περιεκτικότητας σε αλάτι σε σχέση με εκείνα χαμηλής περιεκτικότητας σε αλάτι (όπως ήταν αναμενόμενο), αλλά αυτό δεν ίσχυσε και για τα υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά τρόφιμα σε σχέση με εκείνα που ήταν χαμηλά σε λιπαρά.

Συγκεκριμένα, το παραπάνω αλάτι έκανε τους συμμετέχοντες να τρώνε 11% περισσότερη ποσότητα φαγητού και θερμίδων, ανεξάρτητα από το πόσο λίπος περιείχε το γεύμα.

Αλλά το πιο αποκαλυπτικό εύρημα προήλθε από εκείνους τους συμμετέχοντες, που ήταν πιο ευαίσθητοι στην γεύση του λίπους και οι οποίοι συνήθως τρώνε λιγότερο λίπος. Όταν γεύτηκαν τα γεύματα με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλάτι, επέδειξαν πολύ καλό έλεγχο στην ποσότητα που κατανάλωσαν. Αλλά όταν οι ερευνητές προσέθεσαν αλάτι στο ίδιο φαγητό, ξαφνικά οι ίδιοι συμμετέχοντες “έχασαν τον έλεγχο” του πόσο πολύ έφαγαν.

Τα άτομα με έντονη ευαισθησία στο λίπος βρέθηκε ότι έτρωγαν τα αλμυρά τρόφιμα ακριβώς στις ίδιες ποσότητες με τα άτομα που δεν είχαν αντίστοιχη ευαισθησία στην γεύση του λίπους. Αυτό υποδηλώνει ότι ο εγκέφαλος επηρεάζεται τόσο πολύ από την γεύση του αλατιού, ώστε εξασθενίζει τα σήματα πληρότητας που μας κάνουν να νιώθουμε χορτασμένοι.

Το λίπος μπορεί εξακολουθεί φυσικά να αποτελεί βασική αιτία της υπερφαγίας. Τα υψηλά σε λιπαρά γεύματα οδήγησαν τους συμμετέχοντες στην μελέτη να καταναλώνουν κατά μέσο όρο 60% περισσότερες θερμίδες. Αλλά επειδή το λίπος είναι τόσο υψηλής ενεργειακής πυκνότητας, έτρωγαν σταθερά την ίδια ποσότητα φαγητού.

Αλλά τρώγοντας περισσότερο αλάτι, έτρωγαν και περισσότερο φαγητό. Το αλάτι, ως εκ τούτου, φαίνεται να οδηγεί άμεσα στην υπερβολική κατανάλωση λίπους, θερμίδων και φαγητού γενικότερα, κάτι που πρέπει να θυμάστε την επόμενη φορά που θα ανοίξετε μια σακούλα με πατατάκια.

Πηγή:iatropedia.gr

Ο δικηγόρος σε δεξίωση



– Κυρία μου, το ξέρετε πως είστε πολύ γοητευτική; λέει ένας δικηγόρος σε μια γυναίκα σε μία δεξίωση.
– Λυπάμαι που δεν μπορώ να πω το ίδιο και για σας; του απαντάει αυτή.

– Τότε κάντε ό,τι κάνω και εγώ, της απαντά αυτός.
– Δηλαδή;
– Πείτε ψέματα!

Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2016

Σέξι και πλούσια μαμά η νέα... μόδα στην Ρωσία - Έπεσε το διαδίκτυο


Οι ίδιες είναι βαθύπλουτες, διάσημες και όμορφες μαμάδες από την Ρωσία που δεν διστάζουν να... διαφημίσουν τα κάλλη τους στο διαδίκτυο προκαλώντας πανικό στον ανδρικό πληθυσμό.

Με τις σέξι φωτογραφίες τους να κατακλύζουν τα social media οι πλούσιες μαμάδες παρουσιάζουν το σώμα τους λίγες μέρες μετά την εγκυμοσύνη τους υπακούοντας στα κελεύσματα της νέας ρωσικής τρέλας.


Η Olga Romanovskaya, η Victoria Dayneko, η Maria Pogrebnyak-Shatalova, η Tanya Tereshina, η Alena Vodonaeva, η Anna Sedokova, η Viktoria Bonya, η Anna Grachevskaya, η Darya Pinzar, η Natalia Ionova, η Elina Kamiren, η Anastasia Volochkova, η Katya Juja, η Tanya Tereshina η Alena Vodonaeva είναι μερικές από τις πλούσιες διάσημες Ρωσίδες μητέρες.














Παντρεμένες με ποδοσφαιριστές, επιχειρηματίες και εκατομμυριούχους προβάλουν τα κάλλη τους στο διαδίκτυο ακολουθώντας τη νέα μόδα που θέλει τις μαμάδες σέξι και εντυπωσιακές.

Πηγή:newmoney.gr

Γρήγορα Ναι..... Πρόχειρα ΟΧΙ Νο 129



– Ρακέτες παίζεις;
– Nαι έχω κάνει και ρεκόρ!
– Tι ρεκόρ;
– 20 συγγνώμη / δευτερόλεπτο.


Μπανιέρα

Και εκεί που έκανα μπάνιο βλέπω αίματα στην μπανιέρα.

Kόπηκε το νερό… 


Ένας άντρας μπαίνει μέσα σε ένα δικηγορικό γραφείο και ζητάει να μάθει για τις χρεώσεις.
– Χίλια ευρώ ευρώ για τρεις ερωτήσεις, απαντάει ο δικηγόρος.

– Μήπως είναι κάπως υπερβολικό το ποσό;
– Δεν νομίζω κύριε. Ποια είναι η τρίτη σας ερώτηση

Πρωινή γυμναστική

– Κάνω το τσιγάρο και πάμε; 
– Nαι.
– Eίμαι ένα τσιγάαροοοοοοο!





Ευχαρίστως θα έκανα πρωινή γυμναστική αλλά φοβάμαι μη παρεξηγηθούν η μεσημεριανή και η βραδινή που τις αποφεύγω μια ζωή.





Μιλάω πάντα κυριολεκτικά γιατί τα μεταφορικά έχουν ακριβύνει πολύ…





– Όταν σε παίρνω τηλέφωνο να το σηκώνεις αμέσως!
– Μα αφού μιλούσα!
– Για να σε παίρνω σημαίνει πως είναι επείγον!
– Καλά, πες μου τι θες.
– Λοιπόν πέντε σουβλάκια τυλιχτά και μια πατάτες.



Άλλοι πίνουν από χαρά.

Άλλοι πίνουν από λύπη.

Εμείς πίνουμε από το πρωί!

Αντρες με μούσι ή χωρίς; Τι πραγματικά προτιμούν οι γυναίκες



Ερευνα που διεξήγαγε ομάδα επιστημόνων από το Πανεπιστήμιο του Κουίνσλαντ, το Πανεπιστήμιο του Τσαρλς Σταρτ και το Πανεπιστήμιο του Νιου Σάουθ Γουέιλς στην Αυστραλία απαντάει στο μεγάλο δίλημμα των γυναικών σε σχέση με την εξωτερική εμφάνιση του αντίθετου φύλου και την έλξη που νιώθουν: γένια, μούσια ή κόντρα ξύρισμα;

Τα τελευταία χρόνια όπως θα έχεις παρατηρήσει και από τον περίγυρο σου, οι άντρες τείνουν να διατηρούν ένα ατημέλητο λουκ και κυκλοφορούν με μούσια, στην προσπάθεια τους να γίνουν πιθανότατα ελαφρώς πιο μπρουτάλ, να αυξήσουν τις κατακτήσεις τους, να νιώσουν infashion και ίσως να μοιάσουν σε κάποιον από τους ζεν πρεμιέ του Χόλιγουντ, όπως για παράδειγμα ο Τζέραρντ Μπάτλερ.

Τι είναι όμως εκείνο που πραγματικά θέλουν;

Στο πείραμα οι ερευνητές ζήτησαν από περίπου 8.500 γυναίκες να βαθμολογήσουν μια σειρά από φωτογραφίες αντρών, που σε ορισμένες κάποιοι είχαν γένια ή μούσια, ενώ άλλοι άντρες είχαν καθαρό πρόσωπο, χωρίς ίχνος τρίχας.

Οι γυναίκες βαθμολόγησαν με θετικό πρόσημο κατά πολύ μεγάλο βαθμό τους άντρες με γένια, παρά εκείνους με μούσι ή με καθαρό πρόσωπο, θεωρώντας τους έτσι τους πιο ελκυστικούς όλων, ενώ σε δεύτερη σειρά βαθμολογικά ήρθαν εκείνοι με μούσι.

Η Danielle Sulikowski, καθηγήτρια ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Τσαρλς Σταρτ, αναφέρει ότι η τριχοφυΐα του προσώπου αποτελεί διαχρονικά ένδειξη ανδρισμού, καθώς κάνει τον άντρα να φαίνεται πιο δυνατός και επιβλητικός, με αποτέλεσμα είναι πιο κατάλληλος ως ταίρι μιλώντας για μακροχρόνια σχέση.

Πηγή:bovary.gr