0




Μια Φιλιππινέζα οικιακή βοηθός ζητάει αύξηση από την αφεντικίνα της.

Εκείνη με το που ακούει την λέξη αύξηση παθαίνει σοκ και την ρωτάει:

«Για πες μου έναν λόγο που θέλεις αύξηση ξαφνικά.»

«Τίποτα το ιδιαίτερο, απλά επειδή φροντίζω τον κήπο καλύτερα από εσάς…»

«Μπα; Και ποιος το λέει ότι το κάνεις καλύτερα;»

«Ο άντρας σας κυρία!» της απαντάει η Φιλιππινέζα και αρχίζει να φουντώνει η κυρία.

«Ακόμα ένας λόγος είναι ότι φτιάχνω καλύτερα γλυκά από εσάς κυρία…»

«Σοβαρά κι αυτό πάλι ποιος το λέει;»

«Ο άντρας σας κυρία!» της ξαναλέει η Φιλιππινέζα και αρχίζει να νευριάζει η κυρία.

«Επίσης, έχω κι άλλον λόγο… είμαι καλύτερη από εσάς στο κρεβάτι κυρία!»

Η Κυρία έτοιμη να εκραγεί, την ρωτάει:

«Αυτό ποιος το είπε, ότι είσαι καλύτερη στο κρεβάτι; Ο άντρας μου;»

«Όχι καλέ, ο σοφέρ μου το είπε. Για αυτό σας λέω ότι θέλω αύξηση Κυρία».

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top