0


Για την γνωριμία, την σχέση τους και τα κοινά τους ενδιαφέροντα μίλησε η Τζένιφερ Λόπεζ και ο σύντροφός της Άλεξ Ροντρίγκεζ στην πρώτη τους κοινή (και σέξι) φωτογράφιση στο Vanity Fair.

Με την Τζένιφερ Λόπεζ να δείχνει πιο ευτυχισμένη και λαμπερή από ποτέ, η 48χρονη σταρ φαίνεται να έχει βρει επιτέλους τον μεγάλο έρωτα της ζωής της.

Ποζάροντας αγκαλιά στο κρεβάτι με τον σύντροφό της και πρώην αθλητή του μπέιζμπολ και δείχνοντας τα χειμώδεις οπίσθια της στον φακό, η Τζένιφερ Λόπεζ έκανε μία φωτογράφιση που συζητήθηκε, καθώς είναι η πρώτη μετά από πολλά χρόνια με έναν άνδρα στο πλευρό της.




Εκτός όμως από τις φωτογραφίες που αποδεικνύουν πόσο ταιριαστοί είναι, η σταρ μίλησε για τον αγαπημένο της αναφέροντας πως έχουν τόσα κοινά που είναι σαν «δίδυμα».

Είμαστε κάτι σαν δίδυμα. Είμαστε το ίδιο ζώδιο, Λέων, με καταγωγή από τη Νέα Υόρκη, και οι δύο Λατίνοι και καμιά εικοσαριά ακόμη πράγματα», λέει η διάσημη τραγουδίστρια στην κοινή συνέντευξη που έδωσε με τον σύντροφό της στο περιοδικό Vanity Fair. «Τον καταλαβαίνω με έναν τρόπο που πιστεύω δεν θα μπορούσε κανείς άλλος, κι αυτός εμένα επίσης με τον ίδιο τρόπο. Στα 20 του έκανε επιτυχία κλείνοντας το ακριβότερο συμβόλαιο μπέιζμπολ της εποχής. Εγώ τότε είχα κάνει ένα άλμπουμ και μια ταινία που έγιναν νούμερο ένα. Και οι δυο είχαμε τα πάνω και τα κάτω μας στην ηλικία των 30 και μέχρι τα 40 μας είχαμε περάσει πολλά. Αλλά το σημαντικότερο ήταν πως είχαμε δουλέψει με τους εαυτούς μας», λέει η Τζένιφερ Λόπεζ.




Βέβαια, η ιστορία της γνωριμίας τους είναι αυτή που όλοι ήθελαν να μάθουν με την Τζέι Λο να την περιγράφει όσο πιο παραστατικά γίνεται:

«Έτρωγα στο Μπέβερλι Χιλς όταν τον είδα να περνά έξω από το εστιατόριο. Σχεδόν ούρλιαξα το όνομά του για να με ακούσει, αλλά γενικά είμαι πολύ ντροπαλή σε κάτι τέτοια. Βγήκα έξω, πήγα κοντά του και τον σκούντηξα στην πλάτη. Θυμάμαι να γυρίζει και να με κοιτάζει με απορία, επειδή τότε έκανα ένα promo για το σόου μου "Shades of Blue", οπότε φορούσα ακόμη το κοστούμι του ρόλου- μποτάκια, τζιν παντελόνι και περούκα με κοντά μαλλιά. Του λέω, "Η Τζένιφερ είμαι". Και εκείνος μου απάντησε, "Δείχνεις πολύ όμορφη"», αναφέρει η τραγουδίστρια στο Vanity Fair.




Όπως ήταν φυσικό, μετά την τυχαία συνάντηση, ακολούθησε και φαγητό με την πρώτη κίνηση αυτή την φορά να την κάνει ο Ροντρίγκεζ.

Η Τζένιφερ Λόπεζ μάλιστα του είπε τότε πως είχαν γνωριστεί ξανά πριν 12 χρόνια, στη διάρκεια ενός αγώνα κι όταν ήταν ακόμη παντρεμένη με τον Μαρκ Άντονι.


Του είχα πει «εντάξει δεν πειράζει αν δεν το θυμάσαι", κι αυτός μου απάντησε, "Στάδιο Shea, στη διάρκεια του αγώνα με τους New York Mets"», λέει η ίδια. «Καθόταν απέναντί μου με το λευκό του πουκάμισο, αρρενωπός και γεμάτος αυτοπεποίθηση, αλλά ταυτόχρονα πολύ ομιλητικός. Μάλλον περίμενε να είμαι κι εγώ έτσι, αλλά καμία σχέση. Εγώ απλώς ακούω. Μιλούσε για σχέδιά του, το πώς σταμάτησε το μπέιζμπολ, πως φανταζόταν τον εαυτό του να παντρεύεται ξανά, πράγματα τέλος πάντων για τα οποία δεν μιλάς στο πρώτο ραντεβού. Δεν ξέρω βασικά αν νόμιζε πως ήταν ραντεβού. Εγώ έτσι πίστευα. Μετά κατάλαβα πως ήταν πολύ αγχωμένος γιατί με ρώτησε αν θέλω ποτό. Του είπα πως δεν πίνω και με ρώτησε αν με πειράζει να πιει αυτός. Είχε τόση νευρικότητα κι αυτό ήταν πολύ γλυκό», προσθέτει η Λόπεζ.





Τέλος, στο περιοδικό μίλησε και ο Ροντρίγκεζ για την διάσημη τραγουδίστρια, λέγοντας πως την θαυμάζει:
«Είναι υπόδειγμα υγείας και ευεξίας. Σπάνια πίνει και προσπαθεί να κοιμάται τουλάχιστον 8 ώρες καθημερινά Αυτό εξηγεί και το γιατί είναι τόσο όμορφη», λέει. Σε ερώτηση αν τον ενοχλεί που είναι «στο παρασκήνιο» όταν βγαίνουν μαζί απαντά: «Κάθε άλλο, μου αρέσει. έχω φάει αρκετή προβολή. Σε μερικούς ανθρώπους αυτό δεν κάθεται καλά, τους ενοχλεί να είναι στη σκιά του άλλου. Εμείς δεν είμαστε τέτοιο ζευγάρι».



Πηγή:  iefimerida.gr 

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top